Masser af kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullebobs skriver:

Så ser man lige mig sidde og småtude lidt

Nååååhr hvor er det dejligt for jer. Og skønt når familien er samlet i 8000, fremfor at være spredt ud over hele skandinavien.

Herhjemme venter vi jo barn nummer to (termin om 1!!! uge), og også denne gang er den sidste tid en magisk tid. Lige om lidt skal vi jo finde ud af at være en familie på 4. Vi er nu enige om, at det kun kan blive endnu bedre - vi laver jo skønne unger   Farmand spørger tit lillen om ikke snart han kommer ud til far, og storebror kysser maven mange gange hver dag - så den lille mand kommer ud i verden fyldt med kærlighed til ham

Min mand er min bedste ven, elsker, verdens skønneste far og min største støtte i livet. Må lige prale og sige jeg har flere singleveninder, som siger at de venter på at finde deres Søren .

Nyd den sidste tid som kærester, om lidt starter jeres nye liv som familie.

Kh Trine

Årh, det lyder bare som drømmen der går i opfyldelse!!! Deeejligt med al den kærlighed og i disse skilsmissetider er det bare skønt at høre fra nogen som virkelig har fået det til at lykkes med familielivet

Kh

Rosa (der har fundet sin Søren - han hedder Niklas)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Moderator

tinpou skriver:

Nåh, Rosa, hvor en dejlig fortælling, du er god med ord:-). Hjemme hos os er det altså også lige før at idyllen løber klistret ned ad væggene, vi har det simpelthen så godt sammen.

Det er bare en helt særlig tid - graviditeten og tiden op til fødslen, og jeg ved at vi i hvert fald altid vil komme til at tænke tilbage på den som noget helt særligt:-)

Knus, Tina

I så altså virkelig også barer toplykkelige ud!!! Det er meget præcist formuleret det med den specielle tid, hvor skønt at man har fundet den helt rigtige at dele den med!

Kh

Rosa

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

Risen skriver:

arh hvor er det bare romantisk og ih hvor er du da irriterende heldig at have sådan en dejlig kæreste! .. Savner godt nok også min, han er på herretur til prag og kommer først hjem søndag nat. Men han havde da været så sød at købe suprise biletter til Berlin forleden og så tog vi lige på kærestetur inden han skulle afsted med vennerne.. ..  Meeen det der med at snakke med baby synes han er noget underligt noget , tror ikke rigtig han kan forholde sig til det.. hehe! 

Han lyder da skøn din kæreste Berlin - fedt!!! Og det med at snakke til baby i maven er også først kommet efter at han mærkede de første rigtige spark så måske din kæreste kommer efter det senere?

Knus

Anmeld

12. marts 2010

Cris

Det er bare skønt!!!!

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

I så altså virkelig også barer toplykkelige ud!!! Det er meget præcist formuleret det med den specielle tid, hvor skønt at man har fundet den helt rigtige at dele den med!

Kh

Rosa

JA!! Jeg tænker meget over i tiden hvor heldige vi er med at have fundet den kærlighed:-). Vi har haft 6 år sammen nu og de har virkelig været helt fantastiske og det at der nu kommer et lille barn ud af det - af ham og jeg - det er simpelthen så ubeskriveligt lykkefuldt:-)

Neeej, nej, nej, det går helt galt det her:-) Det er fedt man kan lukke helt op for de sluser herinde, tror da ikke der er andre der kan holde til at høre på det:-)

Knus:-)

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

tinpou skriver:

JA!! Jeg tænker meget over i tiden hvor heldige vi er med at have fundet den kærlighed:-). Vi har haft 6 år sammen nu og de har virkelig været helt fantastiske og det at der nu kommer et lille barn ud af det - af ham og jeg - det er simpelthen så ubeskriveligt lykkefuldt:-)

Neeej, nej, nej, det går helt galt det her:-) Det er fedt man kan lukke helt op for de sluser herinde, tror da ikke der er andre der kan holde til at høre på det:-)

Knus:-)

WAAAAAAAAAAAH

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

WAAAAAAAAAAAH

Ja, jeg ved det - sig det ikke til nogen!!

Men det var dig der startede!!

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

tinpou skriver:

Ja, jeg ved det - sig det ikke til nogen!!

Men det var dig der startede!!

I know!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

I know!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ha ha ha - nej stop nu søde:-)

Anmeld

12. marts 2010

Mettemus

HVor dejligt

Tænk hvis alle mennesker havde det sådan, så ville der ikke være krig nogen steder - den samlede sum af lykke i verden ville gøre det umuligt for had at få overtaget... Lidt filosofiske smuler fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.