Idag kommer Niklas hjem fra Sveriges land. Han har været deroppe 4 nætter denne gang, hvilket er kort tid heldigvis. Sidst var for 2 uger siden da han var afsted 7 nætter - det var hårdt, synes jeg. Især nu hvor alle bøgerne siger at barnet nu er 99.9% levedygtigt udenfor livmoderen og lungerne er klar så hvis fødslen skulle gå i gang nu så vil man ikke forsøge at stoppe den... Derfor bliver han nu hjemme indtil vi er blevet forældre og er faldet på plads.
Det kribler i maven ved tanken (både øverst og nederst) og jeg kan simpelthen ikke forestille mig at jeg kommer til at gå tiden ud...Af en eller anden grund er det mig helt vildt fjernt at jeg skulle være en af de typiske førstegangsfødende som går længe over tid - det ville komme fuldstændigt bag på mig. Og jeg kommer til at forbande mig selv langt væk hvis jeg alligevel rammer terminsdatoen uden tegn på forløsning, for at være så kæk at sige det højt 
Ellers går det bare vildt godt herhjemme, efter et lidt lunkent 1.trimester hvor flytning, arbejdsløshed og kvalme m.m. fik krammet på os. Vi har det truth be told bedre end nogensinde! Det bliver kysset og krammet og nusset og snakket følelser og forventninger og bygget rede i det uendelige og jeg kan mærke at min elskede bare trives fantastisk godt - både med flytningen til Danmark, hvor han omsider er faldet helt til, med os og med den forestående fødsel og rollen som far. Det er bare så fedt at mærke hvordan han bare glæder sig og drømmer og dagligt bliver mere og mere far
Sidst pointeret da vi kommer forbi to tøsepiger i ålestramme leggins og stilletter med bare fødder i frostvejr og han forarget hvisker til mig da der er passeret at "hvis han var deres far havde de ihvertfald fået besked på at tage ordentligt fodtøj på - det der var da lige til en forkølelse!" 
Hver aften når vi snakker sammen over Skype insisterer han på at jeg sætter den ene høredut fra headsettet ned på maven så han kan sludre lidt med sin søn, og jeg sidder somme tider med våde øjne bagefter - kæft hvor er det bare lykken at høre ham snakke kærlighedsbabysnak fra et gæsteværelse i Stockholm til lille Bum i maven i Århus.. 
I aften henter jeg og min kammi ham i lufthavnen og så kører vi direkte til Kent koncert - jubiiii!!! Og lørdag har svenskeren inviteret mig ud fordi han gerne vil hygge med at købe lidt af de sidste ting vi mangler, og forære mig et nyt sæt undertøj, fordi jeg fortjener en fin indpakning 
Jeg får snart strækmærker af al den lykke som bare vokser og vokser...
Kærlighed er saftsusme det fedeste koncept!!!
Rosa (33+5)
Anmeld