Små niv i underlivet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Har lige haft Æl i weekenden!?

Jeg kan mærke ÆL op til 10 dage, så for mig er det ikke kun lige "i øjeblikket" at det niver..

Bare det jeg mente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Chalala85

kitty skriver:

Jeg kan mærke ÆL op til 10 dage, så for mig er det ikke kun lige "i øjeblikket" at det niver..

Bare det jeg mente

Ahh okay men jeg plejer at mærke det i ca 5 dage men de niv jeg har haft har været meget værre end normalt.

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

Hej

Nu vil jeg ikke give dig for høje forventninger, men jeg fik også de små niv i underlivet, EFTER selve befrugtningen, det var det der fik mig til at teste for graviditet, og vupti, der var 2 streger.

Tror bare du skal være tålmodig

Kamilla 18+6 med en lille pige i maven 

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

Sofiekdk skriver:

Jeg er ret sikker på det er meget normalt, det er det ihvertfald for mig. Jeg kan normalt mærke en del tumlen i underlivet efter min ÆL. Men hvis det har været kraftige niv kan det virkelig være positivt, da det passer meget godt med at ægget så måske er igang med at grave sig godt og grundigt fast

held og lykke

Det må man da håbe. Har ikke prøvet det så vildt før nemlig

Og mange tak og kan vel passende sige i lige måde

Anmeld

12. marts 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Hej

Nu vil jeg ikke give dig for høje forventninger, men jeg fik også de små niv i underlivet, EFTER selve befrugtningen, det var det der fik mig til at teste for graviditet, og vupti, der var 2 streger.

Samme her.. jeg havde også små niv i underlivet der var der i ca. 4 dage, og det var også det der fik mig til at teste, og den var positiv

Så det er bare om at være tålmodig

Senia 11+0

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

FrkLarsen skriver:

Hej

Ihh håber virkelig også ville bare være skønt

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

Senia skriver:

Samme her.. jeg havde også små niv i underlivet der var der i ca. 4 dage, og det var også det der fik mig til at teste, og den var positiv

Så det er bare om at være tålmodig

Senia 11+0

tålmodighed er bare så svært.. men nu må vi se.. satser på ikke at blive skuffet. Ellers må vi bare op på hesten igen

Anmeld

12. marts 2010

Trolde_mor

Chalala85 skriver:

tålmodighed er bare så svært.. men nu må vi se.. satser på ikke at blive skuffet. Ellers må vi bare op på hesten igen

God instilling Hvornår skal du teste?

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

Senia skriver:

God instilling Hvornår skal du teste?

Den 24 marts.. så er ret spændt hihi

Anmeld

12. marts 2010

Trolde_mor

Chalala85 skriver:

Den 24 marts.. så er ret spændt hihi

Super spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.