Små niv i underlivet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.404 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Chalala85

Godmorgen alle i smukke tøser

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har lige haft ÆL med afslutning i Mandag. Igår begyndte jeg at få nogle kraftige niv i underlivet ved eftermiddagstid og frem til aftenen. Nu er de så stoppet?!

Er der nogen ide om hvad det kan være?!

Jeg havde mine normale ÆL smerter da jeg havde ÆL og den plejer altid at passe men mens start osv.

Håber alle jer kloge hoveder herinde har lidt viden

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Godmorgen alle i smukke tøser

Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har lige haft ÆL med afslutning i Mandag. Igår begyndte jeg at få nogle kraftige niv i underlivet ved eftermiddagstid og frem til aftenen. Nu er de så stoppet?!

Er der nogen ide om hvad det kan være?!

Jeg havde mine normale ÆL smerter da jeg havde ÆL og den plejer altid at passe men mens start osv.

Håber alle jer kloge hoveder herinde har lidt viden

Kram fra mig

Hejsa :-)

Æv...jeg ved ikke engang hvad ÆL er?? Men jeg ville også bare ønske jer mange gange held og lykke med projekt-baby!!!! Jeg håber, at det lykkedes for jer i dette smukke år - 2010!! 

Alt det bedste herfra

Lisbeth

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Æv...jeg ved ikke engang hvad ÆL er?? Men jeg ville også bare ønske jer mange gange held og lykke med projekt-baby!!!! Jeg håber, at det lykkedes for jer i dette smukke år - 2010!! 

Alt det bedste herfra

Lisbeth

Tak søde:-)

ÆL er ægløsning

Anmeld

12. marts 2010

vivs123

lisbethita skriver:

Alt det bedste herfra

Lisbeth

ÆL er ægløsning... det kan man selv måle via tests!

Angående de små riv i underlivet, så tror jeg ikke du skal være bekymret. Det kan være et positivt tegn på at der sker noget med dig. har hørt at man kan få disse riv, når ægget er blevet befrugtet og er ved at sætte sig fast!

Men nu vil jeg heller ikke give dig for høje forhåbninger!

Held og lykke med det!

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

vivs123 skriver:

Angående de små riv i underlivet, så tror jeg ikke du skal være bekymret. Det kan være et positivt tegn på at der sker noget med dig. har hørt at man kan få disse riv, når ægget er blevet befrugtet og er ved at sætte sig fast!

Held og lykke med det!

Tak for oversættelsen til tumpen her...ha ha! Den burde jeg have regnet ud!! Men jeg glæder mig til at følge hende og se, om det lykkedes snart :-)

Kh Lisbeth

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

vivs123 skriver:

Held og lykke med det!

Mange tak

Ja det kunne jo være det er det der sker.. håber men ikke for vildt.. skuffelse er så øv

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

Flere indput?!?!

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Flere indput?!?!

Tror måske godt det stadig kan være din ÆL du kan mærke... Men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

kitty skriver:

Tror måske godt det stadig kan være din ÆL du kan mærke... Men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Har lige haft Æl i weekenden!?

Anmeld

12. marts 2010

Sofiedk

Jeg er ret sikker på det er meget normalt, det er det ihvertfald for mig. Jeg kan normalt mærke en del tumlen i underlivet efter min ÆL. Men hvis det har været kraftige niv kan det virkelig være positivt, da det passer meget godt med at ægget så måske er igang med at grave sig godt og grundigt fast

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.