Der sker bare så meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

Jo det har jeg godt nok men jeg vil ikke lægge film ind af Carla der for så har jeg ingen kontrol over hvem der kan se dem og dele dem videre til andre....

Nej,ok,det kan jeg godt forstå.Men jeg får jo nok vidunderet at se engangKnus og god weekend til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg synes det går alt for stærkt med Carla lige nu.... Hun er SÅ tæt på at begynde at kravle! Hun siger den ene nye lyd efter den anden. Mor, mam mam, neeej (har hun lige sagt i dag, ved ikke om det var et uheld) og så er hun begyndt at skrige/græde (uden tårer) hvis hun er utilfreds.... (det værste er at det ser så sjovt ud at jeg ikke kan lade være med at grine) Og oven i det hele laver hun nye bevægelser med kroppen og ny mimik. Da jeg kom hjem til hende i dag tænkte jeg bare: Alt det du siger og laver kunne du sgu da ikke til morges!!!!! Hvad lærer du ovre i den dagpleje????  Kan SLET ikke følge med og hun måtte meget gerne liiiiige holde bare en lille pause så mor her kan følge med. Hun må helst ikke kunne det hele på en gang....

den følelse kender jeg bare SÅ godt...

Nikoline er begyndt at pege på sin næse og sige "næærha" eller "næse"... og forleden pegede hun på sin mave da jeg sagde mave.....

nu er det fisme navlen hun har fundet....

Anmeld

12. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

den følelse kender jeg bare SÅ godt...

Nikoline er begyndt at pege på sin næse og sige "næærha" eller "næse"... og forleden pegede hun på sin mave da jeg sagde mave.....

nu er det fisme navlen hun har fundet....

nååårh hvor er det sødt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.