Der sker bare så meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Barbamama

Jeg synes det går alt for stærkt med Carla lige nu.... Hun er SÅ tæt på at begynde at kravle! Hun siger den ene nye lyd efter den anden. Mor, mam mam, neeej (har hun lige sagt i dag, ved ikke om det var et uheld) og så er hun begyndt at skrige/græde (uden tårer) hvis hun er utilfreds.... (det værste er at det ser så sjovt ud at jeg ikke kan lade være med at grine) Og oven i det hele laver hun nye bevægelser med kroppen og ny mimik. Da jeg kom hjem til hende i dag tænkte jeg bare: Alt det du siger og laver kunne du sgu da ikke til morges!!!!! Hvad lærer du ovre i den dagpleje????  Kan SLET ikke følge med og hun måtte meget gerne liiiiige holde bare en lille pause så mor her kan følge med. Hun må helst ikke kunne det hele på en gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nååh,det er da bare dejligtJeg ville ønske det var herAlexander er liiidt bagefter pga. en masse sygdom og for tidlig fødsel.Han er også tæt på at kravle,men det har han været i månedsvis og hans eneste ord er mammam.Nå ja,det der med at skrige,DET kan han,han har et godt temperament.

Hvaaaa`....kunne man ikke se lidt videoklip af den underskønne,glade Carla?

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

He he.... Jeg ville rigtig gerne lægge et ind, men jeg ved ikke hvordan.... Henrik har da ikke lavet det endnu....

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Den første tid Liva gik i dagpleje følte jeg bare at jeg gik glip af SÅ meget!!!! Syntes bare konstant hun lærte nyt!

Men er det da ikke skønt Og inden længe har du en lille super Carla der drøner rundt i hele huset og snakker dig et øre af....

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Den første tid Liva gik i dagpleje følte jeg bare at jeg gik glip af SÅ meget!!!! Syntes bare konstant hun lærte nyt!

Men er det da ikke skønt Og inden længe har du en lille super Carla der drøner rundt i hele huset og snakker dig et øre af....

Jo men det er bare fordi jeg har så travlt med at nyde hver en lille ting hun gør og når der så kommer 5 nye ting ad gangen tænker jeg bare rolig rolig.... HI hi

Anmeld

11. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

He he.... Jeg ville rigtig gerne lægge et ind, men jeg ved ikke hvordan.... Henrik har da ikke lavet det endnu....

Hmmm...har du en Youtube konto?Så kan du lægge videoklip ind der,og så dukker de automatisk på Facebook

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Åååh det er så skønt, når der sker noget nyt. Men gerne én ting af  gangen.

Anmeld

12. marts 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Hmmm...har du en Youtube konto?Så kan du lægge videoklip ind der,og så dukker de automatisk på Facebook

Jo det har jeg godt nok men jeg vil ikke lægge film ind af Carla der for så har jeg ingen kontrol over hvem der kan se dem og dele dem videre til andre....

Anmeld

12. marts 2010

Barbamama

bondepigen skriver:

Åååh det er så skønt, når der sker noget nyt. Men gerne én ting af  gangen.

Ja lige nøjagtigt!!!

Anmeld

12. marts 2010

lion

Ja det er utroligt hvad de lærer og hurtigt.

Da Cassandra var 8 mdr synes jeg også det gik hurtigt, men der lærte hun også mange ting i rap.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.