min lille krøltop : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Milka

bondepigen skriver:

Hvor er hun fin med krøllerne og de seje øjenbryn!!

Jeg elsker osse bare Emmas tusindvis af krøller. Hun har glat pandehår, men er fyldt med krøller i nakken, nogle gange ligner de nærmest slangekrøller. Hendes øjenbryn (som er udpræget grøndlandske, hvis man kan sige det) elsker jeg osse.

Danskeres øjenbryn har oftest den højeste bue på brynet inde mod midt, men Emmas er mest foruden, ligesom hendes far.

kommer der ikke snart lidt billeder af emmapigen? jeg vil se slangekrøller og grønlandske øjenbryn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

kommer der ikke snart lidt billeder af emmapigen? jeg vil se slangekrøller og grønlandske øjenbryn

Hehe...

Jooo det kan da godt være... Men det bliver ikke i trådene, for jeg er ikke glad for tanken om at alle kan se hende og måske kopiere billederne... Men jeg har kode på mit album, óg den kan I selvfølgelig allesammen få.

Meen, jeg er ikke så god til at få tømt kameraet, så siger lige til, når jeg en gang får taget mig sammen...

Anmeld

12. marts 2010

lion

Hvor er hun bare skøn Camilla.

Anmeld

12. marts 2010

Karo

Milka skriver:

ville bare lige vise at luca er ved at få lidt krøller i nakken og så er jeg så vild med de der spidse øjenbryn hun render rundt med

Hvor er hun bare fin

Anmeld

12. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

hvordan gør vi, frk problemløser?

Vi starter med at sørge for at vi har alle relevante oplysninger i sagen.

Hvilke muligheder har du for at rykke pigernes dag og passe lure ind?

Anmeld

12. marts 2010

Ida.

Hun er altså bare for lækker!! Med krøller, spidse øjenbryn og øjne man kan svømme væk i

Anmeld

12. marts 2010

anna-jonas

Hun er da bare for lækker.................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.