min lille krøltop : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

KWL

Milka skriver:

de hugger hinandens sutter hele tiden, så nu har jeg fået lavet nogen hvor der bare står "sut"

ved ikke hvor krøllerne kommer fra ... men både faren og jeg har de spidse øjenbryn

Smart.

Thea har krøllerne fra mig. Men Tilde havde også en masse krøller da hun var helt lille så jeg er ikke sikker på at Theas bliver for Tilde har da slet ingen nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

ja vi er, i er hjertelig velkomne! hvor hyggeligt

Jamen skal vi så ikke bare komme når vi er stået op og blevet klar? 

Skal vi have noget med, bortset fra bøtternes fødselsdagsgave?

Anmeld

11. marts 2010

Milka

Kristinewl skriver:

Smart.

Thea har krøllerne fra mig. Men Tilde havde også en masse krøller da hun var helt lille så jeg er ikke sikker på at Theas bliver for Tilde har da slet ingen nu.

synes da tit man ser babybilleder af folk der havde krøller som børn men ingen har som voksne ...

Anmeld

11. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jamen skal vi så ikke bare komme når vi er stået op og blevet klar? 

Skal vi have noget med, bortset fra bøtternes fødselsdagsgave?

jo, kan vi godt sige – hvad tid regner du med sådan ca?

nej, i skal ikke have noget med. hvad ønsker frøken freja til frokost? spiser hun æg?

Anmeld

11. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

jo, kan vi godt sige – hvad tid regner du med sådan ca?

nej, i skal ikke have noget med. hvad ønsker frøken freja til frokost? spiser hun æg?

Hun stå op ved 8 tiden går jeg ud fra - så skal jeg lige i bad og hun skal have morgenmad.. og vi skal ind til jer, så vi er der nok ved 10 tiden.. passer det?

Og hun spiser i øvrigt stort set alt - hun er så nem på det punkt

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

ville bare lige vise at luca er ved at få lidt krøller i nakken og så er jeg så vild med de der spidse øjenbryn hun render rundt med

Århhh endnu en lille navlestrengs-krøltop på vej

Anmeld

11. marts 2010

Milka

Hun stå op ved 8 tiden går jeg ud fra - så skal jeg lige i bad og hun skal have morgenmad.. og vi skal ind til jer, så vi er der nok ved 10 tiden.. passer det?

Og hun spiser i øvrigt stort set alt - hun er så nem på det punkt

altså hvis jeg vækker pigerne tidligt så sover de 2 lure, og så ville det passe bedst ved 11-tiden. hvornår sover freja?

Anmeld

11. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

altså hvis jeg vækker pigerne tidligt så sover de 2 lure, og så ville det passe bedst ved 11-tiden. hvornår sover freja?

Normalt fra 11-11.30 og ca. 3 timer frem ...

Anmeld

11. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Normalt fra 11-11.30 og ca. 3 timer frem ...

hvordan gør vi, frk problemløser?

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Hvor er hun fin med krøllerne og de seje øjenbryn!!

Jeg elsker osse bare Emmas tusindvis af krøller. Hun har glat pandehår, men er fyldt med krøller i nakken, nogle gange ligner de nærmest slangekrøller. Hendes øjenbryn (som er udpræget grøndlandske, hvis man kan sige det) elsker jeg osse.

Danskeres øjenbryn har oftest den højeste bue på brynet inde mod midt, men Emmas er mest foruden, ligesom hendes far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.