Må bare lige dele min store glæde med jer!!!! wiiiiiiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Bondepigen

Nej, hvor er det fantastisk!!!! Jeg har faktisk tænkt rigtig meget på dig, fordi I har prøvet så længe, så jeg håber VIRKELIG at det er NU!!!

fra Tina, som kun prøvede i 2½ år... Det er jo ingenting i forhold til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

LISBETH:-)

Nøj hvor er det spændende!!!!

Jeg  og alt andet der krydses kan!!!!!! Glæder mig så meget til at du skriver at nu er du sku blevet gravid.

Mange knus

Lisbeth

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

ønskebarn74 skriver:

Jo vi har forsøgt at få børn i mere end 8år nu... Så nu må det helt klart være vores tur...

Heeeej :-)

Åhh....det er også velfortjent!! Fedt med de positive indikationer! Håber I liiiige kan få det timet, så I har en ferie opad, så I rigtigt kan slappe af og nyde hinanden.... og ikke mindst tænke på noget andet også! Positivt avler positivt - så giv aldrig op og bliv ved med at tro. Det er det vigtigste. Det glæder mig virkeligt, at I har så mange positive tegn :-) Min svigerinde har prøvet i 5-6 år og er LIGE blevet gravid med tvillinger. En kæmpe kamp - hård, dyr og lang....men de tog på ferie lige efter behandling...fik slappet af....tænkt på noget andet! Og VUPTI....! :-) Bingo - hele pladen fuld, ha ha! Men jeg skal ikke belære jer på nogen måde. Der findes ingen løsninger eller rigtige måder at gøre det på - MEN MEN der findes en dejlig positiv indstilling, og den har du allerede!! Bliv ved med det!!!

ALT det bedste til jer :-) 

De aller kærligste hilsner fra Lisbeth :-)

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

Sikke dejlige nyheder...

SKØNT!!

Anmeld

12. marts 2010

BubbieBear

ønskebarn74 skriver:

Da jeg kom til scanning idag var det bare ren lykke!!!! 2 store æg og et lidt mindre.... 16,2mm, 16,00mm og 13,3mm....

Så der er mindst to der når at blive klar til på mandag... Da skal jeg insemineres om formiddagen....

Wiiiiiiii, bebs på vej til os..... Så skal hans svømmere lige finde det....

Er bare mega lykkelig!!!!! Og babyklister hvirker.... Mine slimhinder er meget bedre end sidst vi var i behandling....

Knus og Kram til jer allle!!!

Endnu engang weeeeeeeeeee søde

Krydser ALT hvad der overhovedet kan krydses!!!

Men, hvad er det dersens "babyklister" for noget? Er det noget man kan købe på apoteket? Det må jeg da liiiiige  have fat i når vi selv kommer rigtig igang med behandlingen

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Endnu engang weeeeeeeeeee søde

Krydser ALT hvad der overhovedet kan krydses!!!

Men, hvad er det dersens "babyklister" for noget? Er det noget man kan købe på apoteket? Det må jeg da liiiiige  have fat i når vi selv kommer rigtig igang med behandlingen

Det kan ikke købes på Apoteket... Men her og da er det billigst.... http://www.naturoghelse.dk/shop/fructus-femina-comp-4261p.html

1000 tak fordi du altid er der!! Det var dejligt at tale med dig!!!

Held og lykke til jer også!!!

Knus Lene

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

1000 tak alle sammen!!! Hvor er det dejligt med al den opbakning!!!!

Og held og lykke til alle jer der også er igang med projekt baby!!!!

Knus og kram til hver eneste ene af jer!!!

Anmeld

13. marts 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Da jeg kom til scanning idag var det bare ren lykke!!!! 2 store æg og et lidt mindre.... 16,2mm, 16,00mm og 13,3mm....

Så der er mindst to der når at blive klar til på mandag... Da skal jeg insemineres om formiddagen....

Wiiiiiiii, bebs på vej til os..... Så skal hans svømmere lige finde det....

Er bare mega lykkelig!!!!! Og babyklister hvirker.... Mine slimhinder er meget bedre end sidst vi var i behandling....

Knus og Kram til jer allle!!!

åh hvor dejligt, stort tillykke og herfra

dejligt at høre positivt om babyklister, er selv begyndt at tage det med henblik på æl om en uges tid

ih bliver spændende, bliver vel et lille julemirakel så ?

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

åh hvor dejligt, stort tillykke og herfra

dejligt at høre positivt om babyklister, er selv begyndt at tage det med henblik på æl om en uges tid

ih bliver spændende, bliver vel et lille julemirakel så ?

Ja vi håber på et julemirakkel... Så er der endnu en i familien der er født i December....

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.