Må bare lige dele min store glæde med jer!!!! wiiiiiiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.128 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

ønskebørn74

Da jeg kom til scanning idag var det bare ren lykke!!!! 2 store æg og et lidt mindre.... 16,2mm, 16,00mm og 13,3mm....

Så der er mindst to der når at blive klar til på mandag... Da skal jeg insemineres om formiddagen....

Wiiiiiiii, bebs på vej til os..... Så skal hans svømmere lige finde det....

Er bare mega lykkelig!!!!! Og babyklister hvirker.... Mine slimhinder er meget bedre end sidst vi var i behandling....

Knus og Kram til jer allle!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Diana...

Ej hvor er det godt at høre  for vi snart får et indlæg fra dig der hedder JEG GRAVID ;) 

Knus

Anmeld

11. marts 2010

ønskebørn74

Di. skriver:

Ej hvor er det godt at høre  for vi snart får et indlæg fra dig der hedder JEG GRAVID  

Knus

1000 tak!!! Det håber vi også på!!! Og hvis så der er 2 er de mere end velkomne!!!

Knus Lene

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

ønskebarn74 skriver:

1000 tak!!! Det håber vi også på!!! Og hvis så der er 2 er de mere end velkomne!!!

Knus Lene

JAAA tvillinger er jo bare så søde :) Åhh nu har jeg kun været lidt med på side linjen men du en af dem der har prøvet længe og en hård kamp ikk? Håber for jer at det er jeres tur nu 

Anmeld

11. marts 2010

puzzle

Hej lene!

ej hvor er det fantastisk juhuu

så kan baby bare komme an, ej hvor er det bare godt!!!

Og så er det allerede på mandag det sker... Tænker på jer og krydser alt hvad der kan krydses

knus katja

Anmeld

11. marts 2010

Mutti2B

Sikke goe nyheder. Glæder mig til at høre hvordan det går på mandag

Og hvor er det fedt at høre at babyklister virker for jeg har jo allerede indkøbt det til når jeg skal insemineres.

Anmeld

11. marts 2010

Bavianis

STORT tillykke! Så kan det være du bliver nødt til at ændre dit profilnavn til "Ønskebørn74"  Jeg krydser rigtig meget fingre for dig!

Anmeld

11. marts 2010

ønskebørn74

1000 tak alle sammen!!! Jeg er bare mega glad for at kunne dele det hele med jer!!!!!!!

Knus og Kram

Lene

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Da jeg kom til scanning idag var det bare ren lykke!!!! 2 store æg og et lidt mindre.... 16,2mm, 16,00mm og 13,3mm....

Så der er mindst to der når at blive klar til på mandag... Da skal jeg insemineres om formiddagen....

Wiiiiiiii, bebs på vej til os..... Så skal hans svømmere lige finde det....

Er bare mega lykkelig!!!!! Og babyklister hvirker.... Mine slimhinder er meget bedre end sidst vi var i behandling....

Knus og Kram til jer allle!!!

Hvor er det bare rigtig godt...

Anmeld

11. marts 2010

ønskebørn74

Di. skriver:

JAAA tvillinger er jo bare så søde Åhh nu har jeg kun været lidt med på side linjen men du en af dem der har prøvet længe og en hård kamp ikk? Håber for jer at det er jeres tur nu 

Jo vi har forsøgt at få børn i mere end 8år nu... Så nu må det helt klart være vores tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.