Er hun mon på vej ud ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Karo

Milka skriver:

hvordan har du det nu? og hvordan ved vi i øvrigt når du har født?

Jeg har aftalt med Trine (malucca) at jeg sender en sms til hende, så vil hun sende beskeden vidre til jer andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Dictes mor

Godmorgen søde Katja, hvordan går det med dig idag? Har du stadig fornemmelsen af, at der er noget under opsejling eller er hun måske allerede kommet? Ihh se nu, nu gør jeg det, som man ikke gider, når man er så tæt på termin, at folk spørger og spørger. Undskyld!

Jeg har selv haft en vildt urolig nat med mange jag og stik i maven og ryggen, men jeg tror ikke, at der er noget under opsejling her, for fik jo at vide i onsdags, at hun står høj og ikke sidder fast endnu, sååå der er nok lidt tid her endnu. Men du er jo tættere på lyder det til.

Anmeld

12. marts 2010

Dictes mor

Ups, der kom du mig i forkøbet...

Anmeld

12. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Godmorgen søde Katja, hvordan går det med dig idag? Har du stadig fornemmelsen af, at der er noget under opsejling eller er hun måske allerede kommet? Ihh se nu, nu gør jeg det, som man ikke gider, når man er så tæt på termin, at folk spørger og spørger. Undskyld!

Jeg har selv haft en vildt urolig nat med mange jag og stik i maven og ryggen, men jeg tror ikke, at der er noget under opsejling her, for fik jo at vide i onsdags, at hun står høj og ikke sidder fast endnu, sååå der er nok lidt tid her endnu. Men du er jo tættere på lyder det til.

Onsdag i sidste uge sagde min jm, jo at hun ikke mente at jeg ikke selv ville gå igang denne gang. Først blev jeg rigtig ked af det da jeg gerne snart vil have hende ud, men nu tænker jeg lidt at det ikke er hende der er gravid, og at hun ikke kan mærke alle de signaler min krop sender til mig i øjeblikket.

Det kan godt være at Ida ligger høj derinde, men det gjorde Marcus også og han lagde sig først ned under fødslen, så man kan aldrig sige aldrig. Præsis som jeres baby gør hos dig.

Sidste gang mærkede jeg ingen ting til at fødslen var på vej. Jeg fik ikke så meget som en plukve, og det er også derfor min holdning er at det virker som om kroppen forbereder sig på hende nu.

Men gud hvor ville jeg gerne have hende ud snart

Anmeld

12. marts 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Onsdag i sidste uge sagde min jm, jo at hun ikke mente at jeg ikke selv ville gå igang denne gang. Først blev jeg rigtig ked af det da jeg gerne snart vil have hende ud, men nu tænker jeg lidt at det ikke er hende der er gravid, og at hun ikke kan mærke alle de signaler min krop sender til mig i øjeblikket.

Det kan godt være at Ida ligger høj derinde, men det gjorde Marcus også og han lagde sig først ned under fødslen, så man kan aldrig sige aldrig. Præsis som jeres baby gør hos dig.

Sidste gang mærkede jeg ingen ting til at fødslen var på vej. Jeg fik ikke så meget som en plukve, og det er også derfor min holdning er at det virker som om kroppen forbereder sig på hende nu.

Men gud hvor ville jeg gerne have hende ud snart

Det kan jeg godt forstå, vi vil også gerne, at hun snart kommer ud. Og jeg håber sådan, at du selv går igang, når nu du havde den grimme oplevelse med igangsættelsen sidst. Og det lyder altså som om din krop er ved at gøre sig klar, og øver sig på fødslen, og det må da være et godt tegn. Jeg håber virkelig, at hun snart kommer. Jeg tror i hvert fald, at hun kommer før min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.