Majastina skriver:
Godmorgen søde Katja, hvordan går det med dig idag? Har du stadig fornemmelsen af, at der er noget under opsejling eller er hun måske allerede kommet? Ihh se nu, nu gør jeg det, som man ikke gider, når man er så tæt på termin, at folk spørger og spørger. Undskyld!
Jeg har selv haft en vildt urolig nat med mange jag og stik i maven og ryggen, men jeg tror ikke, at der er noget under opsejling her, for fik jo at vide i onsdags, at hun står høj og ikke sidder fast endnu, sååå der er nok lidt tid her endnu. Men du er jo tættere på lyder det til.
Onsdag i sidste uge sagde min jm, jo at hun ikke mente at jeg ikke selv ville gå igang denne gang. Først blev jeg rigtig ked af det da jeg gerne snart vil have hende ud, men nu tænker jeg lidt at det ikke er hende der er gravid, og at hun ikke kan mærke alle de signaler min krop sender til mig i øjeblikket.
Det kan godt være at Ida ligger høj derinde, men det gjorde Marcus også og han lagde sig først ned under fødslen, så man kan aldrig sige aldrig. Præsis som jeres baby gør hos dig.
Sidste gang mærkede jeg ingen ting til at fødslen var på vej. Jeg fik ikke så meget som en plukve, og det er også derfor min holdning er at det virker som om kroppen forbereder sig på hende nu.
Men gud hvor ville jeg gerne have hende ud snart
Anmeld