Er hun mon på vej ud ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Karo

Jeg har haft det lidt underligt idag. Jeg har haft ondt i den nederst del af mave og ondt i ryggen. Da jeg ingen problemer har haft med smerter i ryg eller mave i min graviditet tænker jeg lidt om det mon er fødslen der er ved at gå igang ? Sidst blev jeg sat igang og jeg gik derfor direkte i veer uden nogen form for indikator om at nu var fødslen på vej. Jeg ved godt jeg er stor og det kan være belastningen der gør jeg har ondt, men jeg tænke at jeg lige ville spørge jer hvad i siger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Dictes mor

Jeg kan jo ikke rigtig sige om det er fødslen, som er på vej, men jeg håber det rigtig meget! Krydser fingrene og puster lidt vestøv afsted i din retning

Anmeld

11. marts 2010

malo

Det kunne da sagtens være, sådan startede min anden fødsel også... der gik nogle timer før jeg fattede at det nok ikke "bare" var lænde/rygsmerter men nok veer....

Anmeld

11. marts 2010

Milka

Karo skriver:

Jeg har haft det lidt underligt idag. Jeg har haft ondt i den nederst del af mave og ondt i ryggen. Da jeg ingen problemer har haft med smerter i ryg eller mave i min graviditet tænker jeg lidt om det mon er fødslen der er ved at gå igang ? Sidst blev jeg sat igang og jeg gik derfor direkte i veer uden nogen form for indikator om at nu var fødslen på vej. Jeg ved godt jeg er stor og det kan være belastningen der gør jeg har ondt, men jeg tænke at jeg lige ville spørge jer hvad i siger ?

hvordan har du det nu? og hvordan ved vi i øvrigt når du har født?

Anmeld

11. marts 2010

KWL

Hvis du ikke har haft smerter før kunne det da godt tyde på at noget var undervejs.

UHA...jeg får helt kuldegysninger

Held og lykker. Sender en masse ve-støv til dig.

Anmeld

11. marts 2010

Ida.

Halloooo hvad sker der for ingen opdatering?! Er der ved at ske noget, eller hva'

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Uuuuh  sådan startede det for mig med Emma!!! Spændende!!!

Anmeld

12. marts 2010

Barbamama

Ååårh det er spændende!!!!

Anmeld

12. marts 2010

lion

Ja sådan startede det også hos mig begge gange.

Anmeld

12. marts 2010

Karo

Igår efter jeg havde skrevet herinde blev det bare ved med at gøre ondt. Vi snakkede herhjemme om det mon var fødslen, men vidste også at hvis vi ringede til fødegangen at de ville bede os om at vente til veerne kom. Da kl. var 9 i går aftes var jeg så udmattet at jeg gik i seng.

Hertil morgen har jeg stadigt ondt i den nederste del af maven og lidt hen over lænden, men jeg tænker lidt at det er kroppen der er ved at forberede sig, og at der godt kan gå noget tid før hun vil ud. Så det ser ikke ud til at hun kommer forløbig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.