At lege selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det lyder nøjagtig som min Alexander på 10½ md.Han har aldrig villet være for sig selv særlig længe,og det kan godt blive rigtig frustrerende.Så er en dag godtnok lang...han har også alt for meget krudt i r.... til at være i slynge eller noget,så det er udelukket.Tror måske også han er ved at være lidt træt af sit "gamle" legetøj,og han kan ikke kravle endnu,så glæder mig lidt til fødselsdagen.Håber der kommer noget nyt og spændende og at det så hjælper når han begynder at kravle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Mathilde

Muttien skriver:

hvor gammer er hun da?

Hun er 8mdr.

Anmeld

11. marts 2010

Mathilde

Pernilleh skriver:

Det lyder nøjagtig som min Alexander på 10½ md.Han har aldrig villet være for sig selv særlig længe,og det kan godt blive rigtig frustrerende.Så er en dag godtnok lang...han har også alt for meget krudt i r.... til at være i slynge eller noget,så det er udelukket.Tror måske også han er ved at være lidt træt af sit "gamle" legetøj,og han kan ikke kravle endnu,så glæder mig lidt til fødselsdagen.Håber der kommer noget nyt og spændende og at det så hjælper når han begynder at kravle.

Ja jeg håber også det bliver bedre når Celina kan kravle

Anmeld

11. marts 2010

Amelia<3

Mathilde skriver:

Hej piger

Bare lige et hurtigt spørgsmål. Hvor lang tid kan jeres små børn lege selv fx på et tæppe på gulvet med en masse legetøj hvis i skal lave mad eller lign.?

Og hvor lang tid vil de ligge hvis i er på gulvet sammen med dem?

Celina vil ikke ligge mere en 10min på en god dag! Lidt længere hvis jeg sidder ved hende og aktiverer hende med forskelligt legetøj...

I mødregruppen leger de andre børn i lang tid på gulvet, men Celina vil være ved mig og bliver ked af det hvis hun skal ligge med de andre...også selvom der kun er to.

Hvordan er det hos jer? (Celina er knap 8mdr.)

Kender det alt for godt. Min datter kunne ikke være selv i 2 minutter, havde så svært at lave noget úden at jeg skulle bære på hende. Hun gad godt lege mens hun kunne stadigvæk se at jeg eller hendes far var ved hendes side, men selv det gad hun ikke.

Har du prøvet at lege gemmeleg med hende? For når man er 6-9 måneder så er barnet meget bange for at du eller hendes far forlader hende og derfor søger hun hele tiden trygheden. Det gjorde vi med vores datter og kan kun sige at det har hjulpet. Nu kan hun lege selv i laang tid uden at jeg skal sidde ved hendes side Hvor før hun ikke kunne være selv mere end 2 min.

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Amelisa <3 skriver:

Kender det alt for godt. Min datter kunne ikke være selv i 2 minutter, havde så svært at lave noget úden at jeg skulle bære på hende. Hun gad godt lege mens hun kunne stadigvæk se at jeg eller hendes far var ved hendes side, men selv det gad hun ikke.

Har du prøvet at lege gemmeleg med hende? For når man er 6-9 måneder så er barnet meget bange for at du eller hendes far forlader hende og derfor søger hun hele tiden trygheden. Det gjorde vi med vores datter og kan kun sige at det har hjulpet. Nu kan hun lege selv i laang tid uden at jeg skal sidde ved hendes side Hvor før hun ikke kunne være selv mere end 2 min.

Ja vi leger meget "kukkuk-bøh" med hende netop for at lære hende, at vi er der selvom hun ikke kan se os.

Hun ligger kun unden jeg er der hvis jeg lige skal på toilet. Hun vil heller ikke ligge selv selvom jeg står lige ved siden af hende.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.