3/4 d-scanning af Silas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

ja, helt sikkert.. min datter vejede 4.270 ved fødslen (14 dage over termin) og det synes jeg bare var rart.. hun virkede ikke så skrøbelig og hun var aldrig syg.. kun de der almindelig børnesygdomme, som alle får

Ja det kunne jeg godt forestille mig - og det er beroligende. Jordmoderen sagde også, at hvis man selv blev født stor som barn, fødte man ofte store babyer. Jeg var 4500  Havde din pige også vendt sig med hovedet ned af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

CamillaT89

Jeg glæder mig til at se billeder af ham, når han kommer ud. Han ser godt nok dejlig ud Flot fyr!

Anmeld

11. marts 2010

Liljesilas

ct skriver:

Jeg glæder mig til at se billeder af ham, når han kommer ud. Han ser godt nok dejlig ud Flot fyr!

Ja jeg er spændt på om man genkende ham fra billederne

Har du været til scanning?

Anmeld

11. marts 2010

Risen

Hold op hvor er han bare lækker! Og hvor er det bare et fint navn! .. Glæder mig til min tur den 31.. !

Anmeld

11. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Ja det kunne jeg godt forestille mig - og det er beroligende. Jordmoderen sagde også, at hvis man selv blev født stor som barn, fødte man ofte store babyer. Jeg var 4500  Havde din pige også vendt sig med hovedet ned af?

det nævnte hun ikke noget om, så det tror jeg ikke.. men så meget som hun mosler rundt derinde, så tror jeg det heller ikke  men der er jo os tid nok endnu håber bare ikke hun vil vende forkert som min datter gjorde.. men nu skal jeg (heldigvis) os scannes i uge 30 og 35.. så kan de jo se om hun får lagt sig til rette 

Anmeld

11. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

det nævnte hun ikke noget om, så det tror jeg ikke.. men så meget som hun mosler rundt derinde, så tror jeg det heller ikke  men der er jo os tid nok endnu håber bare ikke hun vil vende forkert som min datter gjorde.. men nu skal jeg (heldigvis) os scannes i uge 30 og 35.. så kan de jo se om hun får lagt sig til rette 

Ja der er masser af tid, min dreng kan vel også finde på at vende sig igen - aner jeg intet om

Men godt du skal til scanning igen, så kan de da bedre fortælle det.

Anmeld

11. marts 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Hold op hvor er han bare lækker! Og hvor er det bare et fint navn! .. Glæder mig til min tur den 31.. !

Tak tak tak Ja det kan jeg godt forstå, det er virkelig også en oplevelse

Anmeld

11. marts 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Ja jeg er spændt på om man genkende ham fra billederne

Har du været til scanning?

Ja, en fejlfri lille blærerøv, som ikke var flov over sin tissemand!

Nu har vi været ude og købe drengetøj og en blå bamse  

Du fik ret!

Anmeld

11. marts 2010

Liljesilas

ct skriver:

Ja, en fejlfri lille blærerøv, som ikke var flov over sin tissemand!

Nu har vi været ude og købe drengetøj og en blå bamse  

Du fik ret!

Tillykke med ham - drenge er som regl også letter  og hvor er det fedt i har købt lysserblåt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.