Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drømmer skriver: Sikke nogle fine billeder En skøn lille dreng i venter jer Sikke nogle fine billeder i fik med. vores dreng var ikke helt så samarbejdsvillig da vi var til 3d. så vi har fået en ny tid om 2 uger. håber at kan få nogle billeder som er lige så gode som dem i har fået Og så må jeg bare lige sige at Silas er et smukt navn
Sikke nogle fine billeder En skøn lille dreng i venter jer
Sikke nogle fine billeder i fik med. vores dreng var ikke helt så samarbejdsvillig da vi var til 3d. så vi har fået en ny tid om 2 uger. håber at kan få nogle billeder som er lige så gode som dem i har fået
Og så må jeg bare lige sige at Silas er et smukt navn
Nåå tak for de søde ord. Tror vi har 30 billeder og en skøn video, men det er så svært at lægge nogle lige så gode ind, ved at tage dem med mit kamera. Jeg skal nok krydse finger for dig
Jeg elsker også bare det navn Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, hvor er han bare skøn!!!
Skæg detalje, det med tæerne.
Og Silas er da også bare det helt rigtige navn til sådan en lille prop..
Sikke nogle dejlige billeder:-) Kan godt sige dig det er sjovt at se dem når dit barn er kommet til verden og er nogle mdr:-) Så kan man RIGTIG se at de ansigtstræk der var i maven stadig er der
Tina2 skriver: Sikke nogle dejlige billeder:-) Kan godt sige dig det er sjovt at se dem når dit barn er kommet til verden og er nogle mdr:-) Så kan man RIGTIG se at de ansigtstræk der var i maven stadig er der
Jeg er så spændt på, om man virkelig allerede kan se så tydeligt, at han har min mund. Det er lidt sjovt, at man kan se så meget
Anke skriver: Nej, hvor er han bare skøn!!! Skæg detalje, det med tæerne. Og Silas er da også bare det helt rigtige navn til sådan en lille prop..
Tak - ja det er mærkeligt man allerede kan se alle de små detaljer
så fik i os taget nogle rigtig fine billeder dejligt det var så god en oplevelse for jer os.. det er da en pænt stor dreng du bærer rundt på.. hehe.. vi fik af vide at vores lille pige vejede omkring 847 gram (25+1).. det var ca. 3 dage større end hvad min termin sagde.. så hun tar da os lidt fra
Så fin han er....men det er hans mor jo også
tb skriver: så fik i os taget nogle rigtig fine billeder dejligt det var så god en oplevelse for jer os.. det er da en pænt stor dreng du bærer rundt på.. hehe.. vi fik af vide at vores lille pige vejede omkring 847 gram (25+1).. det var ca. 3 dage større end hvad min termin sagde.. så hun tar da os lidt fra
Ja det gjorde vi, jeg synes hun gav os mange nyttige oplysninger. Det er sjovt man kan se alt det allerede Ja hun er også en baby i god stand så, men jeg synes nu det er dejligt, for så har de noget til at stå imod med, blandt andet til fødslen
Mia Maia skriver: Så fin han er....men det er hans mor jo også
Hehe du er da sød
mayapigen skriver: Ja det gjorde vi, jeg synes hun gav os mange nyttige oplysninger. Det er sjovt man kan se alt det allerede Ja hun er også en baby i god stand så, men jeg synes nu det er dejligt, for så har de noget til at stå imod med, blandt andet til fødslen
ja, helt sikkert.. min datter vejede 4.270 ved fødslen (14 dage over termin) og det synes jeg bare var rart.. hun virkede ikke så skrøbelig og hun var aldrig syg.. kun de der almindelig børnesygdomme, som alle får
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128