Mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Mine fødsler er startet sådan ,  Mens smerter on / off ikke regelmæssigt el noget ..  Det er først når de er taget til i styrke at de er blevet regelmæssige ,,, 

Ok. - Må se hvad der sker de næste par dage så. (gulp... det kommer pludselig tæt på synes jeg)

Tak for svar. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Ok. - Må se hvad der sker de næste par dage så. (gulp... det kommer pludselig tæt på synes jeg)

Tak for svar. :-)

hi hi du er jo også tæt på uge 40  Altid svært at forstå når man endelig er ved at nå målet

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

hi hi du er jo også tæt på uge 40  Altid svært at forstå når man endelig er ved at nå målet

ja for søren.... har bare altid tænkt at når nu jeg er førstegangs, så går der nok 2 - 3 uger endnu hehe, det kan der jo stadig godt gøre, men man ved jo aldrig.

Laura - lidt skræmt faktisk.

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ja for søren.... har bare altid tænkt at når nu jeg er førstegangs, så går der nok 2 - 3 uger endnu hehe, det kan der jo stadig godt gøre, men man ved jo aldrig.

1 gang fødte jeg 2 dage før ,,  2 og 3 gang gik jeg 10 dage over såå  

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Ok, tænkte nok at det var sådan noget... der er nemlig intet regelmæssigt over det. - Men er det sådanne smerter, bare voldsommere, der er ve-smerter? Altså smerter der sidder nede og minder om mens smerter? Håber du forstår.

laura

Ja egentlig:0)

Da min fødsel med Asta startede startede det også med mens smerter som langsomt tog til i styrke over natten og blev mere og mere interval opdelt:0)

Jeg var ikke i tvivl da det startede at det var det:0)

Åhh det er så spænende:0)

Christina

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ja egentlig:0)

Da min fødsel med Asta startede startede det også med mens smerter som langsomt tog til i styrke over natten og blev mere og mere interval opdelt:0)

Jeg var ikke i tvivl da det startede at det var det:0)

Åhh det er så spænende:0)

Christina

Meget... men må ærlig talt også indrømme at jeg synes det er skræmmende... aner ikke hvad jeg går ind til jo :-)

Men nu må vi se, det kan jo nå at gå i sig selv mange mange gange endnu.

Hvordan går du og har det?

Laura

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Meget... men må ærlig talt også indrømme at jeg synes det er skræmmende... aner ikke hvad jeg går ind til jo :-)

Men nu må vi se, det kan jo nå at gå i sig selv mange mange gange endnu.

Hvordan går du og har det?

Laura

Ja det er skræmmende, og det er det også den første tid efter, ja eller retter det er være forældre er skræmmende resten af livet. Så mange glæder, bekymringer, overvejelser osv:0)

Ja det kan nå at gå i sig selv mange gange, men lgiepludselig, så er det den ægte vare, og så kommer hun ud:0)

Jeg har det godt, er bare død utålmodig, ser meget frem til fødslen og glæder mig til at se ham og komme på den anden side. Det er være anden gangsfødende er helt anderledes, da man ikke er så fokuseret på fødslen. Helt anden fornemmelse og ro, men også en helt anden form for utålmodighed:0)

Jeg glæder mig også lidt til at få min mave for mig selv, han er MEGET aktiv og meget voldsom og hans spark gør virkelig naller til tider og for det meste er det som om han prøver at grave sig ud gennem navlen:0)

Christina

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Og forresten , intet at være skræmt over   Jeg er dybt misundelig og gjorde det gerne for dig

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ja det er skræmmende, og det er det også den første tid efter, ja eller retter det er være forældre er skræmmende resten af livet. Så mange glæder, bekymringer, overvejelser osv:0)

Ja det kan nå at gå i sig selv mange gange, men lgiepludselig, så er det den ægte vare, og så kommer hun ud:0)

Jeg har det godt, er bare død utålmodig, ser meget frem til fødslen og glæder mig til at se ham og komme på den anden side. Det er være anden gangsfødende er helt anderledes, da man ikke er så fokuseret på fødslen. Helt anden fornemmelse og ro, men også en helt anden form for utålmodighed:0)

Jeg glæder mig også lidt til at få min mave for mig selv, han er MEGET aktiv og meget voldsom og hans spark gør virkelig naller til tider og for det meste er det som om han prøver at grave sig ud gennem navlen:0)

Christina

Puha ja, det kan jeg kun nikke genkendende til. Her har jeg også en meget aktiv baby. - Hun tror tydeligvis at hun stadig er en lille sylfide der kan mosle rundt som det passer hende. Av.

Heldigvis er jeg ikke utålmodig... endnu. - Men kan bestemt ikke afvise at jeg bliver det. Glæder mig bare super meget til at være ikke-gravid igen, og selvfølgelig til at møde hende :-) Men lige i disse dage glæder jeg mig næsten mest til at slippe af med diverse smerter.

Laura

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Og forresten , intet at være skræmt over   Jeg er dybt misundelig og gjorde det gerne for dig

Du er så evigt velkommen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.