Mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

LauraLW

Havde næsten glemt hvor irriterende de er...

Nå, men jeg har idag haft mens smerter (ikke pille krævende) sådan on and off. - Kommer som regel når jeg sætter mig ned.

Er det "normalt" her i slutningen?

Laura (39+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Jordbærpigen

LauraLW skriver:

Nå, men jeg har idag haft mens smerter (ikke pille krævende) sådan on and off. - Kommer som regel når jeg sætter mig ned.

Laura (39+2)

er du sikker på det ik er pluk-veer?

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Laura (39+2)

Uhh sådan startede mine veer 2 af gangene

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Laura (39+2)

Det er helt normalt:0)

I de sidste to uger har jeg flere gange om ugen haft det lige sådan. Det har varet et op til 4 timer af gangen og så går det i sig selv igen.

Det er kroppen der forbereder sig, så fødslen nærmer sig:0)

Christina

39+2:0)

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Jane25 skriver:

er du sikker på det ik er pluk-veer?

øøøøøøøøøøh.... nej, det er ja da ikke sikker på :-) Synes mine plukveer (hvis det altså er det det har været) sidder højere oppe og er nærmest sådan en spænding i hele maven, altså det hele trækker sig sammen, men gør ikke ondt. De her sidder længere nede, og føles som om jeg får min mens lige om lidt...

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Uhh sådan startede mine veer 2 af gangene

gulp!

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

gulp!

Lige præcis som du har beskrevet lige oppe over   Uhh tænk hvis du er ved at få veer . Hvor længe har det været sådan ? Trækker det også hen over lænden ?

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Det er helt normalt:0)

I de sidste to uger har jeg flere gange om ugen haft det lige sådan. Det har varet et op til 4 timer af gangen og så går det i sig selv igen.

Det er kroppen der forbereder sig, så fødslen nærmer sig:0)

Christina

39+2:0)

Ok, tænkte nok at det var sådan noget... der er nemlig intet regelmæssigt over det. - Men er det sådanne smerter, bare voldsommere, der er ve-smerter? Altså smerter der sidder nede og minder om mens smerter? Håber du forstår.

laura

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Lige præcis som du har beskrevet lige oppe over   Uhh tænk hvis du er ved at få veer . Hvor længe har det været sådan ? Trækker det også hen over lænden ?

Har nu hele tiden haft lændesmerter, så det er svært at sige om de er anderledes end de "normale". - Hmmm, havde det sådan her for at par dage siden inden jeg skulle sove, tog et par panodiler (har i forvejen så ondt når jeg skal sove så orkede ikke lige ekstra), men der var intet dagen efter. Idag startede det i de tidlige morgentimer, og har været der sådan on and off. - Men det er meget koncentreret nede omkring æggestokkene, eller i det område.

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Har nu hele tiden haft lændesmerter, så det er svært at sige om de er anderledes end de "normale". - Hmmm, havde det sådan her for at par dage siden inden jeg skulle sove, tog et par panodiler (har i forvejen så ondt når jeg skal sove så orkede ikke lige ekstra), men der var intet dagen efter. Idag startede det i de tidlige morgentimer, og har været der sådan on and off. - Men det er meget koncentreret nede omkring æggestokkene, eller i det område.

Mine fødsler er startet sådan ,  Mens smerter on / off ikke regelmæssigt el noget ..  Det er først når de er taget til i styrke at de er blevet regelmæssige ,,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.