Babytøj i forhold til størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Malene84

marikka skriver:

Ja okay, det kan da faktisk være du skal forhører dig om de evt har plads til du tager børneværelset/rne med dig når du skal føde For SHIIIIIT mand, det er jo vildt så meget du skal have med så... Ja undskyld jeg kører mere i det

hahahhahha det gør intet - du har jo ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Muffinmus

hmm, begge mine børn på 50 cm brygte str 50 i nogle uner..og min søn brugte 4 sæt fordi han var gylpebarn:-)

Men du venter tvillinger og det er jo ofte ikke til den store side, så hvis jeg var dig ville jeg nok ksyde mest på str 50 de første dage:-)

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

MariaE skriver:

hmm, begge mine børn på 50 cm brygte str 50 i nogle uner..og min søn brugte 4 sæt fordi han var gylpebarn:-)

Men du venter tvillinger og det er jo ofte ikke til den store side, så hvis jeg var dig ville jeg nok ksyde mest på str 50 de første dage:-)

Tusind tak!!!! (er i øvrigt helt vildt med dit profilbillede, hvor er han dog bare skøøøn). hehe

Anmeld

10. marts 2010

Muffinmus

Malene84- skriver:

Tusind tak!!!! (er i øvrigt helt vildt med dit profilbillede, hvor er han dog bare skøøøn). hehe

ja og jeg undskylder da lige mine tastefejl

og tak for komplimentet, det er dog min datter, hun er bare særdeles skaldet og efterligner skipperskræk

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

MariaE skriver:

ja og jeg undskylder da lige mine tastefejl

og tak for komplimentet, det er dog min datter, hun er bare særdeles skaldet og efterligner skipperskræk

okay fedt... sidder og taler med kæresten om hvor sød hun er, og så skriver jeg han!!! hahaha. sorry jeg mente selvfølgelig hun

Anmeld

10. marts 2010

Sara.

Malene84- skriver:

Hey girls...

Okay... sikkert et super dumt spørgssmål, MEN... jeg er igang med at pakke tasken til hospitalet, de to små kan jo komme når de vil... Men jeg aner simpelthen ikke hvilke størrelser tøj jeg skal pakke...

altså... hvis nu fx. barnet er 52 cm lang når det bliver født - bruger det så str. 50 el. 56 i tøj?

Jeg vil bare ta tøj i str 50 med

Min pige var 50 cm og vejede 3580 gram ved fødslen (uge 41 + 0) og hun brugte det ca et par måneder afhængig af mærket....

Har lige vedhæftet et par billeder af hende i tøj i str 50

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2010

Vial

Wauv, du er allerede i gang med at pakke. Tiden går da stærkt, gør den ikke?

Jeg ville nøjes med str. 50 - de er altså nogle små trolde - selvom dine drenge er store, så kommer der to, og det tager gerne lidt af størrelsen - plus at de nok også kommer et par uger for tidligt.

Jeg læste et sted, at man skal regne med 3 sæt tøj om dagen pr. barn! Der fik jeg lige stress! det kommer jo meget an på, hvor meget de gylper osv.

Skal du føde vaginalt?

Knus fra Karina

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

KaMa skriver:

Wauv, du er allerede i gang med at pakke. Tiden går da stærkt, gør den ikke?

Jeg ville nøjes med str. 50 - de er altså nogle små trolde - selvom dine drenge er store, så kommer der to, og det tager gerne lidt af størrelsen - plus at de nok også kommer et par uger for tidligt.

Jeg læste et sted, at man skal regne med 3 sæt tøj om dagen pr. barn! Der fik jeg lige stress! det kommer jo meget an på, hvor meget de gylper osv.

Skal du føde vaginalt?

Knus fra Karina

Jeg krydser jo stærkt med at de bliver der til 4. maj!

og jeg håber sådan på det bliver en vaginal fødsel...

Men ellers mange tak for hjælpen piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.