Babytøj i forhold til størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Malene84

Hey girls...

Okay... sikkert et super dumt spørgssmål, MEN... jeg er igang med at pakke tasken til hospitalet, de to små kan jo komme når de vil... Men jeg aner simpelthen ikke hvilke størrelser tøj jeg skal pakke...

altså... hvis nu fx. barnet er 52 cm lang når det bliver født - bruger det så str. 50 el. 56 i tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

SaNiNa

Nicklas var 51 cm og vejede 3732g og passese rigtig længe str. 50

Anmeld

10. marts 2010

Halbschön

Malene84- skriver:

Hey girls...

Okay... sikkert et super dumt spørgssmål, MEN... jeg er igang med at pakke tasken til hospitalet, de to små kan jo komme når de vil... Men jeg aner simpelthen ikke hvilke størrelser tøj jeg skal pakke...

altså... hvis nu fx. barnet er 52 cm lang når det bliver født - bruger det så str. 50 el. 56 i tøj?

Hej Malene med den smukkeste mave!

Nicolai var 56cm lang ved fødslen... Han brugte str 56 MEGET kort, og ellers 62 fra starten... Han vejede 4570g ved fødslen...

Knus

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Daniella vejede 3.230 og var 49 cm lang og hun havde også str. 50 rigtig længe 

Anmeld

10. marts 2010

MissMikkelsen

Saseline vejede 3230 gr og var 51 cm ved fødslen. Hun er først nu (hun bliver 1 måned på fredag) ved at vokse ud af noget af hendes str. 50 (tja der er åbenbart stor forskel på størrelsen af en str. 50 alt efter mærke)

Anmeld

10. marts 2010

businesstigger

Alexander var 51 cm og han svømmede alligevel i str. 50

Anmeld

10. marts 2010

Bare mig..

Godt spørgsmål.. Jeg gik netop og tænkte på det samme tidligere idag  Måske man bare skal tage med i både 50 og 56?  Ikke for at overtage dit indlæg, men du skriver du så småt er ved at pakke, og så var det jeg tænkte på, hvor meget beregner du pr dag af sæt tøj og bodyer du er på sygehuset? (for et barn

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

marikka skriver:

Godt spørgsmål.. Jeg gik netop og tænkte på det samme tidligere idag  Måske man bare skal tage med i både 50 og 56?  Ikke for at overtage dit indlæg, men du skriver du så småt er ved at pakke, og så var det jeg tænkte på, hvor meget beregner du pr dag af sæt tøj og bodyer du er på sygehuset? (for et barn

godt spørgsmål... jeg er gået ud fra at én baby bruger 2 bodyer om dagen - men ved ikke om det er realistisk!!! jeg skal ligge på sygehuset i 7 dage med to børn - haha - ender med hele skabet af tøj skal med!!!!

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

Taaaaak for jeres svar tøser!!! dejligt at I kan hjælpe

Anmeld

10. marts 2010

Bare mig..

Malene84- skriver:

godt spørgsmål... jeg er gået ud fra at én baby bruger 2 bodyer om dagen - men ved ikke om det er realistisk!!! jeg skal ligge på sygehuset i 7 dage med to børn - haha - ender med hele skabet af tøj skal med!!!!

Ja okay, det kan da faktisk være du skal forhører dig om de evt har plads til du tager børneværelset/rne med dig når du skal føde For SHIIIIIT mand, det er jo vildt så meget du skal have med så... Ja undskyld jeg kører mere i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.