Hvem vil sy mig en Mei Tai?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Bavianis

tascia skriver:

hvis din pengepung er STOR vil jeg anbefale dig et smut forbi www.kleinsmekker.dk

Tak Tascia - du har lige ruineret mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Hva er en Mei Tai??

Hehe, prøv at smutte ind på den hjemmeside der er linket til (Kleinsmekker.dk) og se deres - det er en speciel bæresele til børn som kan bruges både foran og som "rygsæk".

Anmeld

10. marts 2010

Jordbærpigen

Maria. skriver:

Hva er en Mei Tai??

En slags bæresele

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Hej Rosa.

Ellers vil jeg gerne. Jeg bor også i Århus - Risskov og har denne biks: www.novasark.dk og har syet et par Mei Tais før.

Kh Birgitte

Sikke en dejlig butik du har! Og du har prøvet det før? Jeg er vild med din æblegrønne ringslynge med det småblomstrede kontraststykke! En lidt mere støvet æblegrøn / kiwigrøn var min tanke, meget gerne a la kleinsmekkers Vilfred og Albert Mei Tais og gerne med fløjlsbindebånd - hvad tænker du?

Mvh

Rosa

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Cris skriver:

Jeg synes, at du skal gå ind på Slyngebarn.dk og der kan du finde en hav info om alle typer bæresæler, ink. meitai og måske er der en af de søde damer der inde, som vil sy en til dig :-D

(det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg er bare en sy-idiot )

Det er et godt forslag, var faktisk derinde og surfe på en brugt - men hvis der nu sidder nogle dygtige tøser herinde så skal de da have "tjansen"

Anmeld

10. marts 2010

Heidimed lea

har du set min meis teis i grønne farver... den er til salg på denne side under tilsalg.  den er super fin og fremstår som ny.

mvh Heidi

Anmeld

10. marts 2010

tascia

Bavianis skriver:

Tak Tascia - du har lige ruineret mig...

det beklager jeg  synes bare det er så fedt det hun laver, så var nød til at smide et link

Anmeld

10. marts 2010

tascia

Rosa skriver:

Det er lige præcis en sådan en jeg gerne vil have, de er SÅ flotte. Men dels synes jeg de er ret dyre, og dels er de udsolgt så hurtigt at jeg ikke har en chance for at gå og summe i fred over hvilken jeg skal købe så det bliver lidt for stresset...

Kh

Rosa

ja så er det nok ikke stedet at købe den!

jeg fik syet en af en fra TS, har du kigget der inde?

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

tascia skriver:

det beklager jeg  synes bare det er så fedt det hun laver, så var nød til at smide et link

Ja, puha - de er SÅ flotte!

Anmeld

10. marts 2010

smokin

Rosa skriver:

Jeg drømmer om en rigtig fin Mei Tai i friske grønne og hvide farver til min lille pojke - men jeg er en klaphat til at sy og jeg må virkelig erkende at jeg HAR bare ikke tålmodigheden... Men så tænkte jeg - halli-hallo - jeg er jo på et forum FYLDT med kreative sjæle så nu prøver jeg:

Hvem vil sy en Mei Tai til mig? Jeg tænker at bestille stoffet online og få det sendt til dig sammen med et mønster som vi evt i fllesskab kunne finde frem til? Du syr den og sender den og jeg betaler 300kr for at du gør det.

Kh

Rosa

og jeg som troede at mei tai var en drink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.