Hvem vil sy mig en Mei Tai?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.205 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg drømmer om en rigtig fin Mei Tai i friske grønne og hvide farver til min lille pojke - men jeg er en klaphat til at sy og jeg må virkelig erkende at jeg HAR bare ikke tålmodigheden... Men så tænkte jeg - halli-hallo - jeg er jo på et forum FYLDT med kreative sjæle så nu prøver jeg:

Hvem vil sy en Mei Tai til mig? Jeg tænker at bestille stoffet online og få det sendt til dig sammen med et mønster som vi evt i fllesskab kunne finde frem til? Du syr den og sender den og jeg betaler 300kr for at du gør det.

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Bom

Rosa skriver:

Jeg drømmer om en rigtig fin Mei Tai i friske grønne og hvide farver til min lille pojke - men jeg er en klaphat til at sy og jeg må virkelig erkende at jeg HAR bare ikke tålmodigheden... Men så tænkte jeg - halli-hallo - jeg er jo på et forum FYLDT med kreative sjæle så nu prøver jeg:

Hvem vil sy en Mei Tai til mig? Jeg tænker at bestille stoffet online og få det sendt til dig sammen med et mønster som vi evt i fllesskab kunne finde frem til? Du syr den og sender den og jeg betaler 300kr for at du gør det.

Kh

Rosa

Hej søde Rosa..

Jeg har en veninde i smilets by - Århus, som jeg håber på jeg kan lokke til at sy en strækvikle til mig.. Hvis hun vil det, så kunne det da også være hun havde mod på at sy en mei tai til dig, hun er mega kreativ..

Skal jeg spørge hende ad??

Knus Maria

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Hej søde Rosa..

Jeg har en veninde i smilets by - Århus, som jeg håber på jeg kan lokke til at sy en strækvikle til mig.. Hvis hun vil det, så kunne det da også være hun havde mod på at sy en mei tai til dig, hun er mega kreativ..

Skal jeg spørge hende ad??

Knus Maria

Mini-terp, skønne kvinde!

Ja det ville da være super - spørg endelig! Så kunne jeg selv hente den, jeg bor jo selv i 8000.

Kh

Rosa

Anmeld

10. marts 2010

Maria.

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Hva er en Mei Tai??

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Hej Rosa.

Ellers vil jeg gerne. Jeg bor også i Århus - Risskov og har denne biks: www.novasark.dk og har syet et par Mei Tais før.

Kh Birgitte

Anmeld

10. marts 2010

Bom

Rosa skriver:

Mini-terp, skønne kvinde!

Ja det ville da være super - spørg endelig! Så kunne jeg selv hente den, jeg bor jo selv i 8000.

Kh

Rosa

Det var jo det jeg vidste...

Jeg mailer til hende i aften...

Anmeld

10. marts 2010

Cris

Jeg synes, at du skal gå ind på Slyngebarn.dk og der kan du finde en hav info om alle typer bæresæler, ink. meitai og måske er der en af de søde damer der inde, som vil sy en til dig :-D

(det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg er bare en sy-idiot )

Anmeld

10. marts 2010

tascia

hvis din pengepung er STOR vil jeg anbefale dig et smut forbi www.kleinsmekker.dk

Anmeld

10. marts 2010

Skouboe

Hvis det ikke virker med hende i Århus, gør jeg det gerne. Det er dog nok en del nemmere for dig hvis hun vil gøre det, da jeg bor noget længere væk (Ølstykke).

Jeg har aldrig syet en Mei-Tai før, men jeg syr en del og har et mønster liggende (jeg har planer om at sy en til nummer 2 når h*n kommer til august) 

Stof&Stil har et mønster på hvad de kalder en bære sele (basalt set en Mei Tai med hovedstøtte som jeg synes har muligheder.. http://www.stofogstil.dk/Katalog/Monstre.aspx?group_id=7075

Du skal være opmærksom på at stoffet du vælger ikke bliver for glat, for så kan der være problemer med at knuderne ikke holder ordentligt. Babyfløjl (22 wales) er rigtigt godt som "basis" stof og fåes i mange forskellige farver.

Mht. til mønster stof ville jeg vælge Kokka "Treflé Farmland" i blå hvis jeg var dig. Det er smådyrt men iihhh altså... http://4.bp.blogspot.com/_Bzloo47onOc/SW541wZ0rgI/AAAAAAAAAlM/08D1Je3gZJY/s1600-h/treflefarmland_blue.gif Jeg ved ikke om det kan købes i DK, ellers kan det ihvertfald købes i USA (tip - hvis du finder noget stof ved lidt mindre butikker derovre, kan du nogen gange lokke dem til at skrive "commercial sample" på pakken, så slipper du for told. Ellers så prøv at finde det i england, der skal du ikke betale told.

Det rigtigt fede (og små-dyre) stof finder man ofte i patchwork butikker, så det er et godt sted at starte.

Held og lykke

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

tascia skriver:

hvis din pengepung er STOR vil jeg anbefale dig et smut forbi www.kleinsmekker.dk

Det er lige præcis en sådan en jeg gerne vil have, de er SÅ flotte. Men dels synes jeg de er ret dyre, og dels er de udsolgt så hurtigt at jeg ikke har en chance for at gå og summe i fred over hvilken jeg skal købe så det bliver lidt for stresset...

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.