Er trist og har brug for at dele det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

businesstigger

Jeg har her i nat måtte fortælle min veninde, som jeg har haft siden børnehaven og som pt bor i New York, at hendes mor er død.
Ligepludselig var afstanden herfra og til NYC bare skræmmende stor. Ville have ønsket jeg kunne være der og kramme hende og ikke bare sidde og tude i telefonen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

BinaMor

10. marts 2010

Koen.

businesstigger skriver:

Jeg har her i nat måtte fortælle min veninde, som jeg har haft siden børnehaven og som pt bor i New York, at hendes mor er død.
Ligepludselig var afstanden herfra og til NYC bare skræmmende stor. Ville have ønsket jeg kunne være der og kramme hende og ikke bare sidde og tude i telefonen.

uhada det var ikke en særlig rar opgave du havde fået dig der

kæmpe til dig..

Anmeld

10. marts 2010

NoName

10. marts 2010

SaNiNa

Hvor må det være forfærdeligt...

Et kæmpe

Anmeld

10. marts 2010

Pia.

Puha sikke en hård en - det lyder godt nok ikke rart at skulle bringe en sådan besked til sin veninde..

Jeg håber det bedste for dig og din veninde og I hurtigt kommer igennem sorgen sammen, også selvom afstanden er stor..

Mange knus og tanker fra Pia.

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Årh nej. Sikke en besked at skulle give! Jeg synes det er flot at du har gjort det, for det kan absolut ikke være nemt!!

Afstanden mellem 2 hjerter er ikke lang, men i sådan en situation måtte den fysiske afstand gerne være den samme!

Stort

Anmeld

10. marts 2010

RumlesMor

kitty skriver:

Afstanden mellem 2 hjerter er ikke lang, men i sådan en situation måtte den fysiske afstand gerne være den samme!

Smukt sagt...

Og til trådstarter!

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Nej, puha! Hvorfor skulle du fortælle din veninde det?

Det lyder godt nok som en barsk samtale at skulle have...

Anmeld

10. marts 2010

businesstigger

Tak skal I have alle sammen! Det er rart med alt den støtte på en svær dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.