se min smukke pige! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

haha, ja, det kunne da være rigtig fint med et par dates - bare de ikke kommer op og slås om hende!?

Nu er der ikke længe til at du skal møde de to "små" gutter... Er du ikke mega spændt?

Oh God... det problem kommer jo også på et tidspunkt. haha. Så skal jeg sidde og finde ud af hvem der faldt for pigen først, og fortælle dem at de ikke begge kan have hende. hahaha. Jo jeg glæder mig for vildt, alt er klart, sååååå...  Jeg skal bare lige skrive min opgave færdig i næste uge, så må de faktisk godt snart komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

FruEllingsen

Hvor er hun dejlig

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84- skriver:

Oh God... det problem kommer jo også på et tidspunkt. haha. Så skal jeg sidde og finde ud af hvem der faldt for pigen først, og fortælle dem at de ikke begge kan have hende. hahaha. Jo jeg glæder mig for vildt, alt er klart, sååååå...  Jeg skal bare lige skrive min opgave færdig i næste uge, så må de faktisk godt snart komme.

jeg synes nu lige de skal vente lidt endnu Deres lunger skal gerne være klar til at skrige om kap når de kommer ud

Glæder mig til at se dem... vi ved jo de bliver fantastisk kære, men det er bare så spændende hvem de ligner osv - selvom de ændrer udseende konstant det første stykke tid. Laura kan stadig ændre udseende fra time til time

Anmeld

10. marts 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

vil bare lige vise hende frem...

Hun er knagme kær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.