se min smukke pige! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Ansemusen

Jeg tænkte også lige, det kan da ikke være Carolines nyfødte som ser så stor ud. Haha! Hn ser virkelig lang og vågen ud på den dejlige måde, sådan mere nærværende end de fleste små bebser på 3 uger  Hun må væe meget fremmelig, hihi!

Stort tillykke med hende, havde slet ikke set du havde født  Hun er bare alt for CUUUTE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

lillemunk

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Jeg tænkte også lige, det kan da ikke være Carolines nyfødte som ser så stor ud. Haha! Hn ser virkelig lang og vågen ud på den dejlige måde, sådan mere nærværende end de fleste små bebser på 3 uger  Hun må væe meget fremmelig, hihi!

Stort tillykke med hende, havde slet ikke set du havde født  Hun er bare alt for CUUUTE

hun er meget langt fremme

vi får besøg af sp i morgen - glæder mig til at høre hvad hun siger

og tak for de søde ord

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

Caroline86 skriver:

vil bare lige vise hende frem...

Skøn lille guldklump du har dig der! 

Anmeld

10. marts 2010

Mathilde

Hun er bare en lækkermås

Anmeld

10. marts 2010

dorthemus

Ihh hvor er hun sød...rigtig kyssemund  Endnu engang tillykke med hende

Anmeld

10. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

tusind tak allesammen!

Synes også hun ligner en STOOOOR pige på billedet Tænk at hun er 3 uger på torsdag

Jeg er glad for at I synes hun ligner mig... hele familien (inkl. mig selv) synes nemlig hun ligner Daniel helt vildt - jeg vil jo gerne have hun skal ligne mig bare lidt

Amningen går godt selvom hun vist er midt i et appetitspring

Hun ligner DIG SÅ MEGET. Så jeg holder på, at hun ligner Mamma Caroline, selv om jeg også kan se lidt daddy i hende

En lille mini Caroline er hun altså

Anmeld

10. marts 2010

Liljesilas

Hvor er du heldig og kan godt forstå du er en stolt mor. Tillykke med hende, hun er da bare så sød.

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

vil bare lige vise hende frem...

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ for en prinsesse  Hvor er hun dog bare dejlig søde... hey... vi må lige planlægge nogle dates i fremtiden. hahaha. Er sikker på mine drenge ville finde hende meget interessant  uh, glæder mig allerede til at se flere billeder

Anmeld

10. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84- skriver:

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ for en prinsesse  Hvor er hun dog bare dejlig søde... hey... vi må lige planlægge nogle dates i fremtiden. hahaha. Er sikker på mine drenge ville finde hende meget interessant  uh, glæder mig allerede til at se flere billeder

haha, ja, det kunne da være rigtig fint med et par dates - bare de ikke kommer op og slås om hende!?

Nu er der ikke længe til at du skal møde de to "små" gutter... Er du ikke mega spændt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.