sikke en kæmpenar!!!!
nu har jeg aldrig stået i samme situation som dig, men derimod næsten i den modsatte situation, hvor jeg kunne have ødelagt det for andre..
vi skulle aflevere en kæmpe opgave i gymnasiet, hvor vi skulle arbejde i grupper, og jeg har det bedst med at skrive det hele ned på min pc (kontrolfreak), men skæbnen ville så, at på dagen hvor vi skulle aflevere ringer min bedstemor kl 05.30 om morgenen, og siger at min bedstefar er ved at dø. der var ingen kontakt til ham længere, men han havde ikke åndet ud endnu. vi blev alle tilbudt at komme derhjem og sige farvel til ham, men må indrøme at jeg faktisk ikke havde lyst til at tage derhjem, og bare vente på at han skulle dø... så ville jeg hellere i skole og lave noget (få tankerne ledt over på noget andet). han var jo alligevel "væk".
derudover havde jeg også en kæmpe pligtfølelse overfor mine samarbejdspartnere, da alt jo lå på min pc... følte ikke rigtigt at jeg kunne være bekendt at lade dem i stikken, og havde ikke mulighed for at sende det...
jeg ville være blevet så skidesur i dit tilfælde!!! forstår simpelthen ikke at han vil være ved sig selv lige nu!! nar!!
Anmeld