Jeg har lyst til at skrige....!!!(studiegruppe igen..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg kan godt forstå at du er ked af det og frustreret over at det kan gå ud over din karakter.. Jeg ville ringe/maile/opsøge min vejleder og høre hvordan I nu skal forholde jer i forhold til at han dropper jer 2 dage før afl frist og intet af teori har efterladt til jer...

Krammer...

Vi har skrevet til vejleder....den anden i gruppen vil helst skrive og bare aflevere jeg har mest lyst til at vente og tage den senere, for det er stress det her...men altså...ved sgu ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Gellan

Eva skriver:

Tusind tak...lige nu er jeg ret så meget opgivende...virkelig så øv en følelse af man har passet det hele ind og så laver han det nummer og sætter sig selv som offer oveni...er fanme ked af det lige nu og kunne jo godt lide ham som menneske, men det går sgu ikke det der med ikke selv at kunne, så er man et forkert sted...

Kender godt til den følelse. har så ofte oplevet at gruppen er blevet ditchet. Det værste var en gruppeeksamen i fysik B, hvor hovedemnet var Hydrogensamfundet. Vi havde een uge til at fremlægge en skriftlig doppelt-rapport og så en mundtlig eksamen, som skulle forsvare vores rapport. Og hele 2 af 5 medlemmer ditchede os. Men vi havde en god lærer, som gav dem en ordelig omgang moralprædiken. Jeg kom ud med et 10-tal (gammel skala), mens ditcherne fik et 5-tal hver Jeg gav mig selv den ordre, at deres egoisme skulle ikke have lov til at ødelægge mine resultater, og det gik så

Anmeld

9. marts 2010

Gellan

En lille opmuntring til, at det kan være muligt, at bære hele læsset, selv om andre ikke vil hjælpe med at bære byrden

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Gellan skriver:

Kender godt til den følelse. har så ofte oplevet at gruppen er blevet ditchet. Det værste var en gruppeeksamen i fysik B, hvor hovedemnet var Hydrogensamfundet. Vi havde een uge til at fremlægge en skriftlig doppelt-rapport og så en mundtlig eksamen, som skulle forsvare vores rapport. Og hele 2 af 5 medlemmer ditchede os. Men vi havde en god lærer, som gav dem en ordelig omgang moralprædiken. Jeg kom ud med et 10-tal (gammel skala), mens ditcherne fik et 5-tal hver Jeg gav mig selv den ordre, at deres egoisme skulle ikke have lov til at ødelægge mine resultater, og det gik så

Hvor flot af dig....og fortjent til de andre...Jeg håber virkelig det går for os andre...vi var så tæt på at være færdige og så...øvøvøv...men ja, han skal ikke ødelægge det...never ever...

Knus og tak..

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Vi har skrevet til vejleder....den anden i gruppen vil helst skrive og bare aflevere jeg har mest lyst til at vente og tage den senere, for det er stress det her...men altså...ved sgu ikke..

Jeg ville også skrive og så håbe på et hurtigt svar fra jeres vejleder, så I ved om I kan få lidt mere tid eller om der kan laves visse forbehold i forhold til opg. når den ene pludselig springer fra..

Hold k*** han må have en dårlig smag i munden...

Anmeld

9. marts 2010

wamse

Kæft en klaphat  En ting er ikke at kunne magte en opgave, men så har han sgu et ansvar overfor jer at melde det ud i god tid.

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg ville også skrive og så håbe på et hurtigt svar fra jeres vejleder, så I ved om I kan få lidt mere tid eller om der kan laves visse forbehold i forhold til opg. når den ene pludselig springer fra..

Hold k*** han må have en dårlig smag i munden...

Og tænk han har gjort det før....og der blev intet gjort fra underviserens side...det var så bare en opgave der skule beståes, men han var slet ikke med...

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Kæft en klaphat  En ting er ikke at kunne magte en opgave, men så har han sgu et ansvar overfor jer at melde det ud i god tid.

Lige præcis....skrev jeg også til ham...klovn er han...

Anmeld

9. marts 2010

charlottekri

sikke en kæmpenar!!!!

nu har jeg aldrig stået i samme situation som dig, men derimod næsten i den modsatte situation, hvor jeg kunne have ødelagt det for andre..

vi skulle aflevere en kæmpe opgave i gymnasiet, hvor vi skulle arbejde i grupper, og jeg har det bedst med at skrive det hele ned på min pc (kontrolfreak), men skæbnen ville så, at på dagen hvor vi skulle aflevere ringer min bedstemor kl 05.30 om morgenen, og siger at min bedstefar er ved at dø. der var ingen kontakt til ham længere, men han havde ikke åndet ud endnu. vi blev alle tilbudt at komme derhjem og sige farvel til ham, men må indrøme at jeg faktisk ikke havde lyst til at tage derhjem, og bare vente på at han skulle dø... så ville jeg hellere i skole og lave noget (få tankerne ledt over på noget andet). han var jo alligevel "væk".

derudover havde jeg også en kæmpe pligtfølelse overfor mine samarbejdspartnere, da alt jo lå på min pc... følte ikke rigtigt at jeg kunne være bekendt at lade dem i stikken, og havde ikke mulighed for at sende det...

jeg ville være blevet så skidesur i dit tilfælde!!! forstår simpelthen ikke at han vil være ved sig selv lige nu!! nar!!

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

sikke en kæmpenar!!!!

nu har jeg aldrig stået i samme situation som dig, men derimod næsten i den modsatte situation, hvor jeg kunne have ødelagt det for andre..

vi skulle aflevere en kæmpe opgave i gymnasiet, hvor vi skulle arbejde i grupper, og jeg har det bedst med at skrive det hele ned på min pc (kontrolfreak), men skæbnen ville så, at på dagen hvor vi skulle aflevere ringer min bedstemor kl 05.30 om morgenen, og siger at min bedstefar er ved at dø. der var ingen kontakt til ham længere, men han havde ikke åndet ud endnu. vi blev alle tilbudt at komme derhjem og sige farvel til ham, men må indrøme at jeg faktisk ikke havde lyst til at tage derhjem, og bare vente på at han skulle dø... så ville jeg hellere i skole og lave noget (få tankerne ledt over på noget andet). han var jo alligevel "væk".

derudover havde jeg også en kæmpe pligtfølelse overfor mine samarbejdspartnere, da alt jo lå på min pc... følte ikke rigtigt at jeg kunne være bekendt at lade dem i stikken, og havde ikke mulighed for at sende det...

jeg ville være blevet så skidesur i dit tilfælde!!! forstår simpelthen ikke at han vil være ved sig selv lige nu!! nar!!

Flot du klarede det dengang...hatten af for dig..

Lige nu er jeg bare ked og skuffet og ret så opgivende...øv og møg...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.