Jeg har lyst til at skrige....!!!(studiegruppe igen..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Honningblomst

den kære tredje mand i gruppen har nu valgt at stoppe på semi eller hoppe af opgaven, han skulle have lavet teori og analyse til søndag, så trak vi til i dag middag og der var han ikke færdig og nu meddeler han så at han ikke magter det!!!! fanme fint, vi skal aflevere torsdag og mangler alt hans...jeg er så skide sur, skuffet og stresset nu...øvøvøv...

Og undskyld jeg lige afreagerer her....det var enten det eller smadre noget meget hårdt ned i gulvet, men der er vidst rigeligt rod her, så det gik ud over jer..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

oo

sådan en pikfrans!

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Han forstår da sandelig at vælge sit tidspunkt  Kan dæleme godt forstå, at du er vred og stresset. Jeg husker også tidspunkter i min studietid på seminariet hvor man var afhægig af andres bidrag..det er en sårbar situation at stå i.

Knus fra mig..

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

sådan en pikfrans!

Jeps!!! han syntes ikke lige han kunne finde ud af det...hmm,,....det kunne han måske have indset før, men i dag mente han da lige vi kunne hjælpes ad alle med hans del...dvs fortælle ham hvad han skulle....fanme træls det her og oveni føler jeg mig ond fordi jeg satte hårdt mod hårdt...men for pokker da...

Anmeld

9. marts 2010

Ranarupta

Hold kæft, hvor er det bare skide tarveligt! 
Kan I mon få lidt ekstra tid til at klare hans del? 

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

dorthemus skriver:

Han forstår da sandelig at vælge sit tidspunkt  Kan dæleme godt forstå, at du er vred og stresset. Jeg husker også tidspunkter i min studietid på seminariet hvor man var afhægig af andres bidrag..det er en sårbar situation at stå i.

Knus fra mig..

Ja. det er virkelig frustrerende lige nu...har selv siddet med en masse teori og analyse og nu skal jeg lige ind i noget nyt...og bøgerne har han...øv..men skal lige sparke mig igang igen...så håber jeg det går..

Anmeld

9. marts 2010

Gellan

F*CK hvor er han egoistisk! Er selv studerende, og ved hvor irriterende det kan føles, da gruppen bliver ditched af et medlem. Og også i de ikke helt så betydningsfulde opgaver ødelægger det det endelige resultat! Forstår utrolig godt din vrede  Men held og lykke videre. Håber at I kan komme godt igennem opgaven alligevel

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Ranarupta skriver:

Hold kæft, hvor er det bare skide tarveligt! 
Kan I mon få lidt ekstra tid til at klare hans del? 

Det er det rigtig meget...fik af vide at det er anden gang han ikke har været med til opgaver, men altså dengang skrev de ham på...og jeg har selv oplevet at han var ligeglad med at andre lavede det hele og det undrede mig, nu ved jeg hvorfor..

Ved ikke om vi kan få det udsat..tror det desværre ikke og gør mig skide sur at jeg risikerer en møg karakter pga ham og hans pladder...

Øv...

Anmeld

9. marts 2010

Honningblomst

Gellan skriver:

F*CK hvor er han egoistisk! Er selv studerende, og ved hvor irriterende det kan føles, da gruppen bliver ditched af et medlem. Og også i de ikke helt så betydningsfulde opgaver ødelægger det det endelige resultat! Forstår utrolig godt din vrede  Men held og lykke videre. Håber at I kan komme godt igennem opgaven alligevel

Tusind tak...lige nu er jeg ret så meget opgivende...virkelig så øv en følelse af man har passet det hele ind og så laver han det nummer og sætter sig selv som offer oveni...er fanme ked af det lige nu og kunne jo godt lide ham som menneske, men det går sgu ikke det der med ikke selv at kunne, så er man et forkert sted...

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Jeg kan godt forstå at du er ked af det og frustreret over at det kan gå ud over din karakter.. Jeg ville ringe/maile/opsøge min vejleder og høre hvordan I nu skal forholde jer i forhold til at han dropper jer 2 dage før afl frist og intet af teori har efterladt til jer...

Krammer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.