Tørre læber 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Frejasmor

Cris skriver:

Mælk? eller lidt juice? Det er rigtigt at mange ikke vil drikke vand. Nogle vil hellere lidt varm mælk. Men hvis du ved det, så skal jeg ikke forklare dig noget. Jeg skrev for der er faktisk rigtigt mange som ikke ved, at tørre læbe kan også være en tegn til at drikke mere.

Det er dejligt at i skriver, det er også kun fordi  jeg har læst det på nettet for ikke så længe siden

Ja hun får også flasker med mme og mme i kop når hun får grød, men hun er ikke lige den bedste til den kop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Cris

Frejasmor skriver:

Det er dejligt at i skriver, det er også kun fordi  jeg har læst det på nettet for ikke så længe siden

Ja hun får også flasker med mme og mme i kop når hun får grød, men hun er ikke lige den bedste til den kop

Nej, det er de ikke i starten, men så kan du tilbyde hende lidt ekstra mælk eller en tynd blanding med mælk og vand en gang i mellem. Min søn blev først glad for at drikke i en kop da han var ca et år, før har vi prøvet med der kom ikke særlig meget væske i så vi brugte tit en tudkop. Da han var ca 1 år så ville han gerne drikke fra koppen!

Anmeld

9. marts 2010

Frejasmor

Cris skriver:

Nej, det er de ikke i starten, men så kan du tilbyde hende lidt ekstra mælk eller en tynd blanding med mælk og vand en gang i mellem. Min søn blev først glad for at drikke i en kop da han var ca et år, før har vi prøvet med der kom ikke særlig meget væske i så vi brugte tit en tudkop. Da han var ca 1 år så ville han gerne drikke fra koppen!

er det så bare sødmælk og vand jeg skal blande eller mme og vand??

Ja har også prøvet med tuden på koppen men det går slet ikke, men jeg kan se hun bliver bedre dag for dag..

Anmeld

9. marts 2010

Cris

Frejasmor skriver:

er det så bare sødmælk og vand jeg skal blande eller mme og vand??

Ja har også prøvet med tuden på koppen men det går slet ikke, men jeg kan se hun bliver bedre dag for dag..

Ja da! Nogle gange forlanger vi for meget af vores babier! Vi glemmer lidt at de skal nok lære det hele stille og rollig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.