Lille fødselsvægt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Tjuls

Muffi . skriver:

Undskyld hva er en fistel ??

Det er et lille hul på kroppen, som går i dyben.. Ved Loke var de bange for det var åbent ind til rygraden, så han blev som helt lille tjekket meget i Kolding.. Det blev han ind til det var lukket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Lady Marion <3

Tjuls skriver:

Det er et lille hul på kroppen, som går i dyben.. Ved Loke var de bange for det var åbent ind til rygraden, så han blev som helt lille tjekket meget i Kolding.. Det blev han ind til det var lukket.

Uhh det lyder væmmeligt   Godt den voksede sammen .. Er der ikke store chancer for infektion i sådan en fistel ??

Anmeld

9. marts 2010

Tjuls

Muffi . skriver:

Uhh det lyder væmmeligt   Godt den voksede sammen .. Er der ikke store chancer for infektion i sådan en fistel ??

Det var det også.. For der var netop store chancer for infektion, og derfor blev den ofte tjekket, for det ville have været slemt hvis der var kommet bakterier ind til rygmarven. Men heldigvis voksede den sammen, og der skete ingenting.

Anmeld

9. marts 2010

Mor.sander

bebs2010 skriver:

Da jeg står i den situation, at min lille bebs kun vejer 2271g, kører der en masse "ikke så sjove" tanker rundt i mit hoved...

Så vil meget gerne høre fra andre der har født en meget lille bebs, tæt på terminen?
Hvordan gik det og hvordan har jeres guldklumper det nu?

Knus fra Mette 37+5

Min datter vejede 2300 g og var 47 cm, hun er født 3 dage før termin. I dag er hun 11 år, er 155 cm og vejer 33,5 kg. (en af de højeste i hendes klasse).

Anmeld

9. marts 2010

Tdittmann

Hej

Jeg har i 2004 født en lille pige i 40-1 hun var 49 cm og 2700 g. Hun har altid været lille. Nu er hun 5 år og nærmer sig aldersgennemsnittet for 5 årige børn. Her har der ikke været nogle problemer med at hun var så lille ved fødslen.

I dag er hun en glad og velfungerende 5 - årig der kører med 120 km/t fra 7 morgen til 7 aften, men så er duracell batterierne også brugte.

Denne gang bliver jeg kontrol scannet hver 4.uge for at se at barnet vokser som det skal.

Håber du får en god fødsel og barnet har det godt

Knus Tanja (30-6)

Anmeld

9. marts 2010

jillkolsbjerg

bebs2010 skriver:

Da jeg står i den situation, at min lille bebs kun vejer 2271g, kører der en masse "ikke så sjove" tanker rundt i mit hoved...

Så vil meget gerne høre fra andre der har født en meget lille bebs, tæt på terminen?

Knus fra Mette 37+5

Åh jeg ved lige hvordan du har det;-( jeg går til kontrolscanning pga det samme og var der nede i fredags.....vores lille freya blev vurderet til 1988 g og jeg hedder i dag 36+0...oveni købet er der meget lidt fostervand tilbage så skal til scanning igen på torsdag......kender det med alle de tanker i hovedet alllt for god;-( græg hele fredag da vi kom hjem, var bare så ked af det;-)

knus jill 36+0

Anmeld

9. marts 2010

JulieE

bebs2010 skriver:

Knus fra Mette 37+5

Hej :-)

Jeg kan kun til slutte mig koret af af dem der siger du ikke sla være bekymret.

Min søn som bliver 6 her d. 20. marts er født 1 ugfe over tid og vejere 3000 g og målte 50 cm (hvem sagde runde tal ). Indtil ahn blve 3-4 år var han lille af sin alder og meget spinkel. Idag er han en høj køn dreng. Faktisk blev han taget for at være 8 år her den anden dag.

Min datter er født 14 dage over tid og vejede 3160 g og målte 51 cm. Hun er 3 år nu og en fin spinkel pige, men bestemt ikke noget bekymrende.

Så bare rolig  og pøj pøj med den forestående fødsel!!

Mange hilsner

Julie

Anmeld

9. marts 2010

BinaMor

Gabriella blev født i uge 38+0 alm.vis. hun vejede 2650 og var 48 cm. hun havde og har det fint. er lidt mindre end de fleste børn men ikke noget der gør noget overhovedet. altså hun er 21 måneder, er 79 cm og vejer 10 kg.

Anmeld

9. marts 2010

Moar'en

Viktor er født 39+3 og var 50 cm og vejede 2940 gram. Han er i dag 1 år og vejer 11 kg.

Anmeld

9. marts 2010

Mormilla

bebs2010 skriver:

Knus fra Mette 37+5

Min søn Patrick blev født i 37+3. Han havde tabt sig og jeg havde ikke så meget fostervand, så de valgte at ta ham med AKS. Det hele gik godt han vejede 1740g og 44cm. Han havde lidt problemer med blodsukkeret til at starte med men ellers er han en sund og rask dreng på snart 2år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.