Anonym skriver:
Elsker ham, og det er jo blot en lille fejl, som må laves om og jeg håber han indser det.
Han er kommet hjem nu og undskyldte og kyssede og sagde det bare var fordi han blev sur og havde brug for lige og komme ud, men at han blev ikke færdig, men vil gerne invitere mig ud og spise nu.
ChristinaS: Hvordan klre man det selv, og hvad kan man gøre selv?
Jeg plejer at spørge mig selv hvad der skal til for at ejg får det bedre eller hvad jeg har brug for at gøre for at give slip på det det nu handler om...
JEg har f.eks været meget ked af at min x kæreste har givet mig den kolde skulder og ignoreret mig. Det jeg egentlig havde brug for var at føle mig elsket og holdt af. Så undersøgte jeg hvad der skulle til for at jeg følte mig elsket og holdt af - Jeg lavede en liste med alle de ting jeg elsker andre gør for eller viser mig at jeg er elsket og holdt af - dernæst startede jeg fra en ende med at gøre det ved mig selv... købe blomster, lave brunch kun til mig selv, gå til en massør for at mærke det i kroppen - give mig selv den kærlighed jeg fortjener.
Så måske du kunne kigge på hvordan du kan give dig selv den opmærksomhed du ønsker fra din kæreste - måske du kan sætte tid af til at få skrevet alt det ned der gøre dig ked af det og bange vedr. din far.. (blot et eksempel)

Anmeld