Vores lille søn er bare stadig syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Emmaskatten

Sanne og Nicklas skriver:

nej pomfritter er bedstem ikke sund, men nå det nu er det enste de gider at spise så har jeg altså ikke noget imod det... han får det jo ikke hverdag.

hvor længe gik der får hun var frisk igen?

Det var første gang hun fik pomfritter og er selv stor modstander af at så små børn skal have noget så usundt......men jeg var jublende lykkelig over at hun overhovedet kunne holde noget i sig......
meeen puha tror hun havde det sådan i 7 - 8 dage....
Men mange jeg kender har også haft syge børn så det kan jo sagtens være sådan noget omgangssyge......
Jeg har det måske sådan at bare hun vil spise lidt er det såmænd lige meget hvad det er....bare hun spiser......
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Henri84

Vi er også blevet rådet til at holde pause med mælk mens det står på...
Æblejuice og chips er blevet anbefalet (på børneafd.)

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

Henri84 skriver:

Vi er også blevet rådet til at holde pause med mælk mens det står på...
Æblejuice og chips er blevet anbefalet (på børneafd.)

Hvis vi kunne holde pause med mælken gjorde vi det osse gerne, men da han jo bare ikke tager på der hans mme meget vigtig for ham...

Så håber det snart er over... han får æble juice som afvæksling så mme ikke bliver for kvalmende. og chips gider han ikke

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde

Åhh hvor er det synd for ham og for jer... Håber han snart er helt ovenpå igen.

Det er frustrerende når de små pus kaster op og de samtidig vejer for lidt...ØV.

Rigtig god bedring med ham søde..

Anmeld

9. marts 2010

Henri84

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis vi kunne holde pause med mælken gjorde vi det osse gerne, men da han jo bare ikke tager på der hans mme meget vigtig for ham...

Så håber det snart er over... han får æble juice som afvæksling så mme ikke bliver for kvalmende. og chips gider han ikke

Elias var også alt for lille/tynd, vi blev stadig anbefaldet at tage alt mælk og mælkeprodukter fra ham..

Anmeld

9. marts 2010

Pia

Da min Lærke havde sådan en tur som lille ( hun var 9 mdr og havde skrækkelig roskildesyge.) der blev jeg anbefalet og give hende tuc kiks, juice og en lille smule cola og det fik hun og hun holdt det i sig som det eneste..

så forsæt du med og give din søn det du kan se han har lyst til..
Det tager han sku ikke skade af.. Alt med måde...

KNUS...

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Tak piger...

Det er begyndt at blive lidt bedre med ham, han har leget knap 1 time selv idag og har så lige sovet en lille time på fars mave...

han hoster snotter stadig utrolig meget og tror osse han satdig har ondt i ørerne.

hov og han kaster ikke op mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.