Det hele startede natten til fredag hvor han kastede op i vores seng. og så var der ikke rigtig mere, vi var på besøg i dp og kørte ned til mormor og morfar.
vi skulle så til farfar fødselsdag fredag aftens og han ville ikke rigtig spise. da vi så sætter os til bords får han en kiks og tygge i og lige pludselig kaster han bare helt vildt op igen. men heldigvis hvad evi bordet på hans højestol så det kun var den det gik ud over.
han bliver jo så tørret af og jeg sider og putter lidt med ham, og vil så lige give han videre til far da jeg syntes min finger lugter lidt af bræk, men jeg er ved at vaske finger kommer farmor og far løbende med ham og han har så kastet op ud over far og sig selv så farmor løber ned i kælderen og må finde fars gamle badekar frem.
Nicklas syntes nu ikke det er så sjovt at komme ibad men det er pænt tiltrængt at han har det i håret og alle vejne blivr hurtig vasket og i rent tøj. jeg gå så ind i stuen og lægger ham på mit bryst og han falder osse næsten i søvn, men så kommer der lige en ordenlig omgang ud over mor osse... så var det vist tid til at køre hjem.
han sover så rimeligt i løbet af natten og lørdag morgen er der ikke rigitg noget, men jeg ringer til mormor og siger vi ikke kommer ned og hjælper til med at få gjort det sidste klar til mormor 50 år fødselsdag, mne vi kommer ved en 16-17 tiden. Nicklas er sådan rimelig ok enden. men kl 11 begynder det så igen øv øv
han kommer i bad igen og vi gør klar til at gøre op til farmor og farfar så mor kan få sat hård at tante. og der er han osse rimelig frisk sover knap 1 time og vi køre hjemme og får tøj på. han er rimelig pylret da vi kommer ned til mormor og morfar.
vi køre ud til det forsamlinghus hvor festen skal holder og jeg går lidt rund med ham og lade ham bare bestemme hvad han gerne vil og ikke vil. sætter mig ind til et af bordene hvor vi skal samles enden vi skal ind og spise og han falder i søvn hos mig. resten af aften går med han bare vil være ved mig hvilket osse bare et helt ok.
men ved en 23.30 få han så dårlig have at det hele bare løber ud af bleen og mor og farmor køre hjem. vi få sat farmor af og kommer de sidste 500m hjem til os selv og lige som jeg får ham ud af bilen (hvor han ellers har sovet hele vejen hjem) kaster han op igen. vi kommer ind og jeg tager hans temp og den siger 39.6 så jeg tør ikke lægge mig til at sove så tænder alt lys i stuen og lægge ind i sengen ved siden af ham og slapper lidt af. kl 3 er jeg så træt at jeg bliver nød til at lægge mig til at sove, og far er lige kommet hjem osse.
søndag morgen er han meget træt og men faktisk utrolig frisk. men satdig feber. vi får hente alle de ting fra festen og tager hjem og hygger først søndag aften kaster han op igen ved et kæmpe hoste anfald. igår var vi ved lægen med ham og han har fået en virus i tamkanalen og en god forkølelse. så vi tager jo hjem igen og han får sovet til middag, vi bestutter os så for at vi vil løbe lidt nyt legetøj til ham og det tager vi ud og køber.
og han er bare så glad og leger med sit nye legetøj. Men da han da han vågner fra sin eftermiddagslur skiger og skriger han bare helt vild i 30 min hvor vi slet ikke kan komme i kontakt med ham. manden ringer derfor til lægevagten kl er omkring 16 og vi får en tid kl 18.40 og vi tænker bare hold da op der er længe til. men holder så op med at skrige og sider bare og putter.
da vi kommer ud til lægevagten er der millioner af mennesker og utrolig mange børn med sammen symptomer som Nicklas. men han frisker helt op og chamere en lille pige på omkring 2 år og viker til alle som kommer fordi og gør meget opmærksom på sig selv. efter 1 time bliver det vores tur, det viser sig så han har væske på begge øre, så vi får besked på at give ham pernodil hver 4 time og hvis det ikke har fortaget sig i løbet af max 1 dag skal vi ringe til vores lægen igen.
læge sagde at det var utrolig tidlig han kunne skelne hvornår han skulle ryste på hovede og vinke allerede og at han var utrolig langt fremme i sin udvikling, men det er vi jo godt klar over.
vi køre så lige forbi md på hjem hjem for kl er jo næsten 20, vi kommer hjem gør klar til at spise og hvem kaster så op ud over det hele igen ja Nicklas. så i rent tøj igen og spiser lidt pomfrit og så sover han. han har kun været vågen 2 gang i nat for at få pernodil og lidt at drikke.
han har så kastet op 2 gang her til morgen og sover hele tiden, næsten løber hele tiden, så han har nok en meget rød næste når vi når aften.
Håber så meget at vores lille dreg snart er frisk igen så han kan komme i dp.