Besog af ambulancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Low

Jeg kan udemærket godt forstå at du blev bange . Jeg ville også gå helt i panik hvis det var mig men det var da godt at der ikke var noget galt .

Min mor fortalte mig at vi hos hos mine bedste forældre og (jeg var 7 år ca.) hun vågnede ved at jeg skreg op og min mor løb ind til mig i panik og så at jeg havde blød i ansigtet og på hænderne. Hun ringede til ambulancen og jeg blev kørt til hospitalet og de undersøgte mig. Det viste sig at jeg havde ligget og pillet næse i søvne og så havde det blødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Low

Undskyld mine taske fejl

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

Low skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå at du blev bange . Jeg ville også gå helt i panik hvis det var mig men det var da godt at der ikke var noget galt .

Min mor fortalte mig at vi hos hos mine bedste forældre og (jeg var 7 år ca.) hun vågnede ved at jeg skreg op og min mor løb ind til mig i panik og så at jeg havde blød i ansigtet og på hænderne. Hun ringede til ambulancen og jeg blev kørt til hospitalet og de undersøgte mig. Det viste sig at jeg havde ligget og pillet næse i søvne og så havde det blødt

lol - undskyld jeg griner

Men  ja, det er helt forfaerdeligt, at se sin lille engel blode - det var forste gang, hun gjorde det, og jeg gik helt i chok.

Anmeld

10. marts 2010

Mathilde

Dansker i England skriver:

ja, det er helt forfaerdeligt, saa meget man kun kan taenke paa de smaa storelser. Det er ligesom at baere sit hjerte udenpaa kroppen

Ja det er det virkeligt! Jeg ved lige hvad du mener og hvordan det føles.. Egentlig en rigtig god måde at beskrive det på - at bære sit hjerte udenpå kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.