Besog af ambulancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Dansker i England

I eftermiddag sad jeg paa gulvet med lillepigen og legede, og pludselig tilter hun bagover og slaar hovedet saa haardt, og da jeg troster hende, ser jeg, at hun bloder ud af munden. Jeg ringer straks til laegen, og de siger, at jeg skal ringe 999(alarmcentralen), og to min efter jeg har ringet, kommer ambulancen. Han tjekkede hende rigtig grundigt og fortalte, at der ikke var sket noget. Jeg var saa nervos og saa bange, at det slet ikke kan beskrives med ord, og jeg er rigtig glad for, at han formaaede at berolige mig og fortaelle mig, hvad jeg skulle holde oje med i aften og i nat. Det er slet ikke sjovt at have born - man bliver saa saarbar!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

tb

Dansker i England skriver:

I eftermiddag sad jeg paa gulvet med lillepigen og legede, og pludselig tilter hun bagover og slaar hovedet saa haardt, og da jeg troster hende, ser jeg, at hun bloder ud af munden. Jeg ringer straks til laegen, og de siger, at jeg skal ringe 999(alarmcentralen), og to min efter jeg har ringet, kommer ambulancen. Han tjekkede hende rigtig grundigt og fortalte, at der ikke var sket noget. Jeg var saa nervos og saa bange, at det slet ikke kan beskrives med ord, og jeg er rigtig glad for, at han formaaede at berolige mig og fortaelle mig, hvad jeg skulle holde oje med i aften og i nat. Det er slet ikke sjovt at have born - man bliver saa saarbar!!!

ja puha, det var ikke nogen sjov oplevelse  ja, det er frygteligt så sårbar man bliver.. men render næsten i konstant frygt for at der sker dem noget.. men heldigvis kan sådan nogle små størrelser holde til rimelig meget  godt der ikke skete noget alvorligt..

Anmeld

9. marts 2010

lillemunk

Ja det er ikke rart når der sker noget med ens små pus
Dejligt at alt var som det skulle være.

Anmeld

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha hvor væmmeligt!! Hvor godt at der ikke var sket noget alvorligt, - hun må næsten have bidt sig i kinden eller tungen da hun væltede, eller? Ihvertfald kram til dig og lillemusen!

Kh

Rosa

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Dansker i England skriver:

stakkels jer.... sikke en forskrækkelse! godt der ikke var noget mere alvorligt galt!

stort knus

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde

Ja sikke en forskrækkelse! Godt der ikke var sket noget alvorligt...

Og ja du har ret...man bliver bare så sårbar når man har børn.

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

tb skriver:

ja puha, det var ikke nogen sjov oplevelse  ja, det er frygteligt så sårbar man bliver.. men render næsten i konstant frygt for at der sker dem noget.. men heldigvis kan sådan nogle små størrelser holde til rimelig meget  godt der ikke skete noget alvorligt..

ambulance-manden sagde ogsaa, at de er meget mere haardfore, end man tror. Heldigvis da.

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

lillemunk skriver:

Ja det er ikke rart når der sker noget med ens små pus
Dejligt at alt var som det skulle være.

Nej, man bliver jo helt urolig. Men heldigvis intet galt med hende

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

Rosa skriver:

Puha hvor væmmeligt!! Hvor godt at der ikke var sket noget alvorligt, - hun må næsten have bidt sig i kinden eller tungen da hun væltede, eller? Ihvertfald kram til dig og lillemusen!

Kh

Rosa

Ja, han sagde, hun havde bidt sig i tungen, hvilket aabenbart er muligt selvom hun ingen taender har. Men hun har det godt, og der har intet vaeret med hende siden

Anmeld

10. marts 2010

Dansker i England

Mathilde skriver:

Ja sikke en forskrækkelse! Godt der ikke var sket noget alvorligt...

Og ja du har ret...man bliver bare så sårbar når man har børn.

ja, det er helt forfaerdeligt, saa meget man kun kan taenke paa de smaa storelser. Det er ligesom at baere sit hjerte udenpaa kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.