Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weee, er også super glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyHope<3 skriver: Weee, er også super glad
kan jeg godt forstå Hvor langtid har i prøvet?
Kruse90 skriver: kan jeg godt forstå Hvor langtid har i prøvet?
Vi gik igang i februar, så det er gået utroligt stærkt! Jeg har testet positiv fem gange på tre dage og så skal vi til læge tirsdag, så vi får bekræftet det
Louisiana28: 1. april - Negativ, mens er kommet
Kit: 1. april - Negativ
Mullesmith: 1. april - Positiv tillykke
Blomst84: 1. april - POSITIV tillykke (endte desværre i SA) STORT KRAM TIL DIG....
gemt~i~hjertet: 4. april - Negativ, men ingen mens??
Blyb: 4. april - Negativ, mens er kommet
Pipi: 5 april POSITIV tilykke
tip: 6. april - Negativ
Mettemus: 7. april - Negativ, mens er kommet
Paw og Camilla: 9. april - Negativ, men ingen mens endnu.
Soap : 10. april .-Negativ-mens er kommet før tid
Maja84: 12. april - Negativ-mens kommet 5 dage før tid
Dansker i England: 12. april - Negativ, men med alle symptomer paa graviditet og ingen mens
hiili: 13. april - Negativ, Mens er kommet
Tandfeen i forklædning: 13. april -
DK: 13 april Negativ. Venter på mens.
BabyHope<3: 13. april POSITIV
BulleMulle: 14. april
MissZet: 14. April
Persille83: 18 april
Maja_4000: 19. april
-Majken-: 20 april
Chalala85: 21. april
Mortilfreja: 21. april
Mortil3dejligepiger: 21. april
Businesstigger : 21 . april
Miepige: 22. April
_-Kathrine-_ 23. april
MaleneS : 26. april .
Kruse90 : 26. april
Topp : 26. april
Fnuggi : 27 April
Sofiekdk: 29 April
Hvad med jer, hvor længe har I prøvet?
Jeg fingre for at der snart sker noget...
Du får lige en vind af graviditets-støv
BabyHope<3 skriver: Hvad med jer, hvor længe har I prøvet? Jeg fingre for at der snart sker noget... Du får lige en vind af graviditets-støv
ja hold da op hvor er i heldige Vi har prøvet i 1 år nu når april slutter.:O
Synets dete r vildt lang tid.Håber snart der sker noget. og tak for graviditets støv
BabyHope<3 skriver: Louisiana28: 1. april - Negativ, mens er kommet Kit: 1. april - Negativ Mullesmith: 1. april - Positiv tillykke Blomst84: 1. april - POSITIV tillykke (endte desværre i SA) STORT KRAM TIL DIG.... gemt~i~hjertet: 4. april - Negativ, men ingen mens?? Blyb: 4. april - Negativ, mens er kommet Pipi: 5 april POSITIV tilykke tip: 6. april - Negativ Mettemus: 7. april - Negativ, mens er kommet Paw og Camilla: 9. april - Negativ, men ingen mens endnu. Soap : 10. april .-Negativ-mens er kommet før tid Maja84: 12. april - Negativ-mens kommet 5 dage før tid Dansker i England: 12. april - Negativ, men med alle symptomer paa graviditet og ingen mens hiili: 13. april - Tandfeen i forklædning: 13. april - DK: 13 april Negativ. Venter på mens. BabyHope<3: 13. april POSITIV BulleMulle: 14. april MissZet: 14. April Persille83: 18 april Maja_4000: 19. april -Majken-: 20 april Chalala85: 21. april Mortilfreja: 21. april Mortil3dejligepiger: 21. april Businesstigger : 21 . april Miepige: 22. April _-Kathrine-_ 23. april MaleneS : 26. april . Kruse90 : 26. april Topp : 26. april Fnuggi : 27 April Sofiekdk: 29 April
hiili: 13. april -
STORT tillykke herfra..
Dejligt med lidt rød farve på testlisten
Tillykke til alle positive
Kruse90 skriver: ja hold da op hvor er i heldige Vi har prøvet i 1 år nu når april slutter.:O Synets dete r vildt lang tid.Håber snart der sker noget. og tak for graviditets støv
Ja, jeg var også meget overrasket. Jeg havde forberedt mig på at der nok skulle gå lang tid inden der skete noget.
Vi har lige købt hus og skal igang med den store renovering, så jeg håber det bliver til at holde ud
Det er med at holde humøret oppe, selvom det kan være svært, det ved jeg jeg sagtens kan sige. Men en skønne dag, så tror jeg på det kommer helt uventet
Paw og Camilla: 9. april - Negativ, mens er kommet
Så kom tante rød forbi..... suk....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128