Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28: 1. april - Negativ, mens er kommet
Kit: 1. april - Negativ
Mullesmith: 1. april - Positiv tillykke
Blomst84: 1. april - POSITIV tillykke (endte desværre i SA) STORT KRAM TIL DIG....
gemt~i~hjertet: 4. april - Negativ, men ingen mens??
Blyb: 4. april - Negativ, mens er kommet
Pipi: 5 april POSITIV tilykke
tip: 6. april - Negativ
Mettemus: 7. april - Negativ, mens er kommet
Paw og Camilla: 9. april - Negativ, men ingen mens endnu.
Soap : 10. april .-Negativ-mens er kommet før tid
Maja84: 12. april - Negativ-mens kommet 5 dage før tid
Dansker i England: 12. april - Negativ, men med alle symptomer paa graviditet og ingen mens
hiili: 13. april -
Tandfeen i forklædning: 13. april -
DK: 13 april Negativ. Venter på mens.
BulleMulle: 14. april
MissZet: 14. April
Persille83: 18 april
Maja_4000: 19. april
-Majken-: 20 april
Chalala85: 21. april
Mortilfreja: 21. april
Mortil3dejligepiger: 21. april
Businesstigger : 21 . april
Miepige: 22. April
_-Kathrine-_ 23. april
MaleneS : 26. april .
Kruse90 : 26. april
Topp : 26. april
Fnuggi : 27 April
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofiekdk: 29 April
ih har stadig ikke fået mens jeg er nu 6 dage over mens.. hmm håber snart den dukker op.. men ingen tegn på det...
Paw og Camilla skriver: ih har stadig ikke fået mens jeg er nu 6 dage over mens.. hmm håber snart den dukker op.. men ingen tegn på det...
Ih, det er spændende! Krydser fingre for dig
Altså, det startede så flot med flere positive svar. Jeg synes det ser mere og mere blåt ud .
til alle Jer, der har fået negative tests. Og til alle som endnu ikke har nået testdagen.
Jeg håber så meget på denne måned. Jeg havde ægløsnings-ondt både tirsdag og fredag i sidste uge, og vi har haft masser af sex - så jeg håber noget er sket og jeg får en positiv test i denne måned.
BulleMulle: 14. april Negativ.
ØNSKEBARN74: 29 April
Sofiekdk skriver: Louisiana28: 1. april - Negativ, mens er kommet Kit: 1. april - Negativ Mullesmith: 1. april - Positiv tillykke Blomst84: 1. april - POSITIV tillykke (endte desværre i SA) STORT KRAM TIL DIG.... gemt~i~hjertet: 4. april - Negativ, men ingen mens?? Blyb: 4. april - Negativ, mens er kommet Pipi: 5 april POSITIV tilykke tip: 6. april - Negativ Mettemus: 7. april - Negativ, mens er kommet Paw og Camilla: 9. april - Negativ, men ingen mens endnu. Soap : 10. april .-Negativ-mens er kommet før tid Maja84: 12. april - Negativ-mens kommet 5 dage før tid Dansker i England: 12. april - Negativ, men med alle symptomer paa graviditet og ingen mens hiili: 13. april - Tandfeen i forklædning: 13. april - DK: 13 april Negativ. Venter på mens. BulleMulle: 14. april MissZet: 14. April Persille83: 18 april Maja_4000: 19. april -Majken-: 20 april Chalala85: 21. april Mortilfreja: 21. april Mortil3dejligepiger: 21. april Businesstigger : 21 . april Miepige: 22. April _-Kathrine-_ 23. april MaleneS : 26. april . Kruse90 : 26. april Topp : 26. april Fnuggi : 27 April Sofiekdk: 29 April
VI HAR SAMME TESTDAG... DET MÅ DA BETYDE HELD...
BabyHope<3: 13. april POSITIV
BabyHope<3 skriver: Louisiana28: 1. april - Negativ, mens er kommet Kit: 1. april - Negativ Mullesmith: 1. april - Positiv tillykke Blomst84: 1. april - POSITIV tillykke (endte desværre i SA) STORT KRAM TIL DIG.... gemt~i~hjertet: 4. april - Negativ, men ingen mens?? Blyb: 4. april - Negativ, mens er kommet Pipi: 5 april POSITIV tilykke tip: 6. april - Negativ Mettemus: 7. april - Negativ, mens er kommet Paw og Camilla: 9. april - Negativ, men ingen mens endnu. Soap : 10. april .-Negativ-mens er kommet før tid Maja84: 12. april - Negativ-mens kommet 5 dage før tid Dansker i England: 12. april - Negativ, men med alle symptomer paa graviditet og ingen mens hiili: 13. april - Tandfeen i forklædning: 13. april - DK: 13 april Negativ. Venter på mens. BabyHope<3: 13. april POSITIV BulleMulle: 14. april MissZet: 14. April Persille83: 18 april Maja_4000: 19. april -Majken-: 20 april Chalala85: 21. april Mortilfreja: 21. april Mortil3dejligepiger: 21. april Businesstigger : 21 . april Miepige: 22. April _-Kathrine-_ 23. april MaleneS : 26. april . Kruse90 : 26. april Topp : 26. april Fnuggi : 27 April Sofiekdk: 29 April
weee endnu en .Tillykke Babyhope
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128