Min lille kunstner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

TbCp

Loggidut skriver:

kors hvor er hun super dygtig!

ville ønske mit barn var så dygtig!

hende kan du godt være stolt af, aldrig har edderkopper da været pænere!

Haha ja det er fantastiske edderkopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

LISBETH:-)

Hold da k..... hun er dygtig.

Min pige har nogenlunde samme alder, og hun tegner stadig kun krudseduller, streger og cirkler, men intet man kan se hvad ligner!!!!

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

lisbeth2910 skriver:

Hold da k..... hun er dygtig.

Min pige har nogenlunde samme alder, og hun tegner stadig kun krudseduller, streger og cirkler, men intet man kan se hvad ligner!!!!

Vi tegner også rigtig rigtig meget!

Hun har fået en af de der tegnetavler med sådan en magnetpind til.... hvor man så kan hviske det tegnede væk og tegne igen og igen....hmmm mon du ved hvad jeg mener...

Den er virkelig et hit, hun har den med i seng hver aften og tegner indtil hun falder i søvn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2010

LISBETH:-)

TbCp skriver:

Vi tegner også rigtig rigtig meget!

Hun har fået en af de der tegnetavler med sådan en magnetpind til.... hvor man så kan hviske det tegnede væk og tegne igen og igen....hmmm mon du ved hvad jeg mener...

Den er virkelig et hit, hun har den med i seng hver aften og tegner indtil hun falder i søvn

Hi hi - jo sådan en har vi også, men den er ikke særlig interessant. Amalie vil helst male i malebøger, og hun er rigtig god til at male inden for stregerne.

Her er det dukker der er hittet, og har været det længe!!! Vi har i dag købt en dukke til 100 kr. i kvickly som kan tisse, lave pølser, snakke og meget meget mere. Den har hun leget med hele dagen, og den er også kommet med i seng!!

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

lisbeth2910 skriver:

Hi hi - jo sådan en har vi også, men den er ikke særlig interessant. Amalie vil helst male i malebøger, og hun er rigtig god til at male inden for stregerne.

Her er det dukker der er hittet, og har været det længe!!! Vi har i dag købt en dukke til 100 kr. i kvickly som kan tisse, lave pølser, snakke og meget meget mere. Den har hun leget med hele dagen, og den er også kommet med i seng!!

Hehe hvor godt med den dukke

Vi har også prøvet malebøger til Liva, men den har hun ikke helt fanget, hun tegner stadigvæk bare mennesker osv i dem

Anmeld

8. marts 2010

LinLin

Åh hvor er hun dygtig! Fantastiske edderkopper!!!

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Mor til David skriver:

Åh hvor er hun dygtig! Fantastiske edderkopper!!!

Ja de er ret søde.... i forhold til de sorte dunede nogle der kravler rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.