Min lille kunstner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

TbCp

Jeg er altså en ret stolt mor

Liva elsker at tegne og jeg synes det er så dejligt at hun gider

Jeg ELSKEDE selv at tegne som barn. Til vores bryllup fik jeg en gave af min stedfar, det var alle de tegninger jeg havde lavet til ham, fra han kom ind i familien da jeg var 10 år.... og det var MANGE!!!

Nå men jeg ville egentlig bare lige vise jer denne lille video jeg filmede her for 15 min. siden

http://www.youtube.com/watch?v=TChRxPgjfIc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

oo

åååh! og så blev jeg lige mindet om, at når der en dag sidder en lille pige eller en lille dreng og siger "se mor, jeg har tegnet en edderkop!", så har jeg lykkeligt glemt alt om mit lorte første trimester

- men jeg er nu glad for at edderkopperne herhjemme ikke har heeeelt så mange ben som Livas

Anmeld

8. marts 2010

steph0804

Hun er da bare dygtig og super lækker

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

åååh! og så blev jeg lige mindet om, at når der en dag sidder en lille pige eller en lille dreng og siger "se mor, jeg har tegnet en edderkop!", så har jeg lykkeligt glemt alt om mit lorte første trimester

- men jeg er nu glad for at edderkopperne herhjemme ikke har heeeelt så mange ben som Livas

Ja så er det altså det hele værd

Det er sjovt for hun tegner utrolig mange mennesker for tiden. Et rundt hovede, 2 arme og to ben og store øjne.
Men idag satte hun pludselig alle de der ekstra streger på... og ja så var det jo selvfølgelig en edderkop.... jeg bliver overrasket hver gang der kommer nyt

Anmeld

8. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

hvor er hun dygtig...

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

steph0804 skriver:

Hun er da bare dygtig og super lækker

Tak

Jeg har ingen ide om hvornår børn skal kunne tegne dit og dat og sætte ord på osv... jeg bliver bare SÅ stolt hver gang

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åååårh altså!!! Jeg kan som Tjuhl heller ikke vente til det er min tur Hvor er hun dygtig og hvor dejligt at du har fanget jeres lille hyggestund - det er jo guld værd!!!

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Frederic's moar skriver:

hvor er hun dygtig...

Tak

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Rosa skriver:

Åååårh altså!!! Jeg kan som Tjuhl heller ikke vente til det er min tur Hvor er hun dygtig og hvor dejligt at du har fanget jeres lille hyggestund - det er jo guld værd!!!

Jamen det er jo præcis i sådanne stunder man glemmer alt det bøvl der også følger med de dejlige unger

Anmeld

8. marts 2010

Loggidut

kors hvor er hun super dygtig!

ville ønske mit barn var så dygtig!

hende kan du godt være stolt af, aldrig har edderkopper da været pænere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.