Beskriv en pluk-ve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

NoName

RumlesMor skriver:

Hmm...når jeg googler underlivsbetændelser nævner de symptomer som feber, smerte i begge sider, udflåd, pletblødning m.m. Og har (heldigvis) ingen af de øvrige symptomer pt. Men vil da helt klart lige være obs på jeg skulle få flere symptomer...

Jeg har haft underlivsbetændelse...

Rente ikke på toilettet hele tiden. Havde ikke feber, havde bare så forbandet ondt i den ene side at jeg ikke kunne ligge sidde eller gå... så jeg havde jo egentlig et problem for jeg kan jo ikke flyve. Tog til lægen der straks indlagde mig til obs for blintarmsbetændelse.

Jeg vil også gætte på blærebetændelse... Men ring og spør lægen i morgen tidlig.

NoName 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Vidunderligeunger

RumlesMor skriver:

Det sætter da i hvertfald tankerne igang... Har dog heller ikke øvrige symptomer på blærebetændelse. Ingen svigen ved vandladning og smerterne sidder ikke over skambenet, men KUN i højre side.

Men kunne godt være man lige skulle ringe til lægen i morgen og evt. blive testet hvis hun finder det nødvendigt.

Tak for svar

jeg har heller ikke noget der ligner symptomer mht. blærebetændelse, kun hyppig vandladning.. og af og til kan det nive lidt i venstre side... Højre for dig?? 

Prøv og aflever en urinprøve hos doktormanden i morgen - så er det i det mindste ude af verden

god dag!! trods dum mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.