Er i tvivl om det er plukveer der generer mig i dag?
Jeg har haft en elendig nat. Været oppe og tisse 14 gange, har ikke kunne sove. Haft "mavepine" og ikke kunne finde ro. Faldt først rigtig i søvn kl. 04, og kl. 07 måtte jeg op og sende familien afsted. Har så fået sovet her til formiddag. Stod rigtig op kl. 12.30
Herefter har jeg spist lidt frokost, og så har jeg forsøgt at gå stille rundt og rydde lidt op. Men har menstrutionslignede smerter KUN i højre side. Det bider/spænder, og jeg skal helst ligge ned... Det kommer i små perioder og har nu varet godt 2 timer on/off.
Jeg er 100% sikker på at det IKKE er rigtige veer, dem husker jeg tydeligt fra sidste gang
. Men er lidt i tvivl om det så er plukveer? For jeg synes ikke at selve maven bliver hård, og det er kun omkring højre æggestok at det bider - og det gør altså ondt.
Nu er det vel 15 min siden det sidst gjorde ondt, så tror det er overstået....for ellers kom "dét" ret tæt.
Men plukveer skal jo ikke gøre ondt, og når jeg ikke mærker det i selve maven...hvad er det så?
Nogen der kan genkende min beskrivelse, eller kan forklare hvordan deres plukveer føles...mere for at få en idé om jeg skal reagere på det, eller bare hvile??
Anmeld