Søde Trine - på en eller anden måde, så har jeg gået og fornemmet, at du måske havde det sådan...for ved du hvad, hvis jeg havde haft en graviditet, som den du har haft indtil videre, hvor baby VIRKELIG har lagt beslag på hele din normale hverdag, så ville jeg sgu egentlig også ønske den der graviditet hen hvor peberet gror - for hvad bilder den sig egentlig ind at komme her og lave om på alting? Det ER bestemt helt naturligt, at du tænker sådan, som du gør. Og JA JA JA du bliver en FANTASTISK mor, selvom du har de tanker...jeg havde dem også ind imellem, da jeg ventede Lina, fordi jeg bare synes, at hendes indtog af min mave ligesom gjorde, at jeg ikke kunne give min familie det, som jeg synes, den havde brug for - især Annika synes jeg, det var synd for (og ved du hvad, hun opdagede det jo i virkeligheden slet ikke!!) - og jeg har også tænkt sådan om begge mine piger EFTER de er blevet født; nu var jeg jo lige igang med at "et-eller-andet", og så bliver du sulten/vågner du og synes du skal gøre krav på mig, kan du da ikke forstå, at det har jeg ikke brug for lige nu? Og i al beskedenhed, så synes jeg sg* egentlig det der med at være mor - det dur jeg nu alligevel godt nok til 
Samtidig så tror jeg også, at der er dømt MAX forsvarsmekanisme, når man tager din tidligere graviditet i betragtning - det gør sgu for ondt at knytte sig for meget for tidligt, for hvad nu hvis? Jeg tror, dit system er bange for at brænde nalderne igen...
Der sker så ufatteligt meget med din krop, dine hormoner og hele din tilværelse lige nu, at det er SÅ naturligt, at du har det svært. Når man er nygravid så er man bare sårbar, evigt træt og nogle kaster op i stride strømme - det ER bare ikke lutter lagkage - maven er der ikke engang, man føler sig bare oppustet, fed og enormt usexet, der er nogen der siger, der er en baby...meeen kan det nu også passe, at noget så fantastisk kan skabe så meget ubehag? - og det er bare slet ikke til at forholde sig til...manden synes der skal være plads til ham, men kan han da ikke forstå, at du bare ikke lige har lyst til kys og kram, men bare lyst til at sidde på den der sofa og være alene med dig selv og alle de her mærkelige ting, der sker i din krop?!! Men jeg LOVER dig Trine - en dag opdager du, at træerne er sprunget ud, der er en anden varme fra solen og pludselig mærker du pludselig liv bag maveskindet...du opdager, at dagene hvor du ikke har kvalme er flere end dagene, hvor du har, du får pludselig lyst til sex, kærtegn og romantik...for du har overstået 1. trimester!! Jeg vil vove at påstå, at de allerfleste oplever, at de føler sig på toppen af verden i 2. trimester af deres graviditet!!
Det ER normalt og med alle de ting, du har med dig i bagagen + en hård start på graviditeten, så er det da næsten uundgåeligt.
Mange knus og kram - jeg er SIKKER på, at du bliver en helt igennem FANTASTISK mor!!!!