Er bare færdig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

MORJESPERSEN

lion skriver:

Sikke travlt du har haft det i weekenden.

Mange hvor er det nogle gode billeder og sikke som de ser ud til at hygge sig.

Tak, og ja der var meget at se til.. næste år er det ikke brunch vi laver, puha sikke et arbejde. Tror bare det er til et rundstykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Hej Trine..

Tak, ja jeg er en af dem der ikke kan få gæster uden bestiket er pudset og alt står og er lavet perfekt... den kan godt være lidt træls i længden, mest for Mikael for jeg sætter ham i arbejde, når han alser ikke lige skal i bad. Heldigvis lavde han en masse om søndagen.

Jo det er skam Laura der er på billedet, ja hun havde lige pakket den ud så fik grislig elleres en ordnlig krammer, og hun har ham bare med over alt og sover med den om natten, Amalie fik en elefandt som hun også bare er forelsket i....

Jeg har godt læst tråden... men trode bare det var dem der var fre aalborg, vi vil da meget gerne med og har tjekket datoen vi kan godt og så har Miakel givet god for det, så skriv os endlig på listen..

Knus

Er imponeret over jeg stadig kan kende forskel på de to basser;)

Nej nej det er FOR ALLE, der gerne vil joine os...

Hvis soen havde sagt nej, havde han sguda fået en lammer:P

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

ka-ri-na skriver:

sikke en omgang..... jeg forstår sgu godt i er bustede!

Ja puha... men nu har jeg så lært det med, aldrig mere brunch til så mange menesker...... næste gang er det bare til et rundstykke.

Knus

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Tak, Det sidste billede blev taget søndag eftermiddag da alle var gået, syndes vi alle tre ser meget trætte ud....

Ja nogle gange kan mænd ikke lige have den rette tids fornemlse som os kvinder... Han var heldigvis god til at hjælpe til søndag.

knus

I ser skide godt ud!!!!

Ja nogle gange skal man også bare sige det højt: Jeg har brug for din hjææælp! Så vil de gerne. Man kan bare virkelig undre sig over at de ikke kan SE det SELV!

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Er imponeret over jeg stadig kan kende forskel på de to basser

Nej nej det er FOR ALLE, der gerne vil joine os...

Hvis soen havde sagt nej, havde han sguda fået en lammer

Jeg tror det er fordi du kender pigerne, du var jo med til deres første 25dage af deres liv... og de liger meget dem selv der fra syndes ikke de har forandret dem ret meget.

Ja håber du personligt havde givet ham en lammer hvis han havde sagt nej, men nu ligger landet han gerne vil have os ud af huset så kan han nemlig nyde stilheden med sin computer

Kan du kende dem???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

I ser skide godt ud!!!!

Ja nogle gange skal man også bare sige det højt: Jeg har brug for din hjææælp! Så vil de gerne. Man kan bare virkelig undre sig over at de ikke kan SE det SELV!

Ja, og det værste var at jeg sagde til ham at jeg havde brug for hjælp!!!!! Men han mente det var vigtiger med et bad!!! Så kunne han sku da have gjort det fra morgen af da han stod op!!!! Ja undskyld kan side´her og blive helt varm over han ikke tænker sig om.... Og tak endnu en gang for rosen af bildet...

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Ja, og det værste var at jeg sagde til ham at jeg havde brug for hjælp!!!!! Men han mente det var vigtiger med et bad!!! Så kunne han sku da have gjort det fra morgen af da han stod op!!!! Ja undskyld kan side´her og blive helt varm over han ikke tænker sig om.... Og tak endnu en gang for rosen af bildet...

Uhh jeg kan lige mærke det. ha ha ha. Hvor har jeg også blevet hidsig mange gange. Ha ha ha. Men han har sagt til mig flere gange at så må jeg sige til, så det må jeg jo øve mig i, i stedet for at smække med lågerne...

Anmeld

8. marts 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Jeg tror det er fordi du kender pigerne, du var jo med til deres første 25dage af deres liv... og de liger meget dem selv der fra syndes ikke de har forandret dem ret meget.

Ja håber du personligt havde givet ham en lammer hvis han havde sagt nej, men nu ligger landet han gerne vil have os ud af huset så kan han nemlig nyde stilheden med sin computer

Kan du kende dem???

Laura på foto 1 og Amalie på foto 2.....

Selvf. havde han fået en flyvskallet personligt fra mig....

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Laura på foto 1 og Amalie på foto 2.....

Selvf. havde han fået en flyvskallet personligt fra mig....

Omvendt

Anmeld

8. marts 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Omvendt

Det er fordi du snyder....

Ej jeg tænkte det faktisk først, (ved jo hvordan de som regl lå i vuggen) men synes så at Laura så større ud end amalie på foto 1. -Hvis du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.