Er bare færdig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

MORJESPERSEN

Puha vi har nu holdt fødselsdag for pigerne, både lørdag og søndag! Det var bare hårdt her til lille mor, men endnu hårde til pigerne, det har vi lovet dem vi ikke går næste år. Lørdag kom familien til brunch kl 10, pigerne stod allede op kl 5.30, og festede bare lige til kl 8.30, så jeg kunne først starte der med at lave noget da de bare skreg hvis jeg ville lave andet end være sammen med dem. Mikael var ude os skolve sne, vi fik simpelhed så meget fredag eftermiddag, aften... nå men mens han henter min familie, da de kommer med toget.. skal jeg lave brunchen til 12 persone, puha blev hel stresset for der skulle laves røæg, steges pølser, steges bacon, skæres 3 slags frugt, laves kaffe og laves oste fad, på under en time... kom helt til at svede..... Nå så da Mikael endlig kommer 10min inden resten af gæsterne kommer går han i bad, der var jeg lige på punktet, men heldigvis hjalp min bror og hans kærste mig med at blive færdig for pigerne skulle jo også i det fine tøj. Men vi fik da alle mad og den smagte godt.

Søndag var det så samme menu men bare for vennerne vi var 20 personer i alt 12 voksene og 8 børn, puha både manden og jeg var færdige allerde da vækuret ringde for vi havde jo været i gang dage før fra kl 5.30 til kl 00.30, så kl 6, ville vi bare gerne aflyse det hele og sove, men men men man gør jo alt for sine børn. Så vi fik lavet noget lækket mad, og alle var glade og tilpasse, de sidste gæster gik her kl 17, pigerne fik havregrød til aftensmad for de var bare for trætte til noget som helst, kl 18.10 sove de sødt og gør det endnu...

Så nu sider jeg her og slapper af, men hold da op en masse gaver de fik, hvor skal man gøre af det??? Ja jeg har næsten lige lagt 3 store bæreposser væk med legetøj og nu har de fået så meget igen, plus tøj og sko og så lidt penge til deres opsparning, bøger,gå-vogne,og et telt med 250boldte i...

Nå men jeg lægger lige lidt billeder inde fra begge dage...

Godt der er et helt år endnu inden det går løs igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Klumpe-dumpe

Åh Fiesen, hvor ser det bare hyggeligt ud.

Og virkelig  for alt det du gør for dine gæster.

Ih det billede af Laura (?) med tigerdyret, det er bare så cute

-Btw, har du set den tråd jeg har skrevet om den 4 april?

Knus til jer 4.

Anmeld

7. marts 2010

JustAnotherName

Aaajj, hvor ser I bare ud til at have hygget Jer.
Skønne festlige billeder, og de mest fantastiske fødselarer-piger 

Jeg kan godt forstå, at I er godt slidte og trætte allesammen nu, obenpå sådan en weekend.

Dejligt med alle de fine gaver pigerne fik   ...men ja, det kræver plads!

Håber I nød det   ...men det lyder, og ser det, bestemt ud til 

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

Årh det ser bare super hyggeligt ud!!! Er helt vild med det sidste billede af jer!

Og de mænd der skulle have en lige højre engang imellem. Altså... De SER det bare ikke når man stresser rundt og nærmest er lilla i hovedet

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

Årh det ser bare super hyggeligt ud!!! Er helt vild med det sidste billede af jer!

Og de mænd der skulle have en lige højre engang imellem. Altså... De SER det bare ikke når man stresser rundt og nærmest er lilla i hovedet

Anmeld

8. marts 2010

lion

Sikke travlt du har haft det i weekenden.

Mange hvor er det nogle gode billeder og sikke som de ser ud til at hygge sig.

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Puha vi har nu holdt fødselsdag for pigerne, både lørdag og søndag! Det var bare hårdt her til lille mor, men endnu hårde til pigerne, det har vi lovet dem vi ikke går næste år. Lørdag kom familien til brunch kl 10, pigerne stod allede op kl 5.30, og festede bare lige til kl 8.30, så jeg kunne først starte der med at lave noget da de bare skreg hvis jeg ville lave andet end være sammen med dem. Mikael var ude os skolve sne, vi fik simpelhed så meget fredag eftermiddag, aften... nå men mens han henter min familie, da de kommer med toget.. skal jeg lave brunchen til 12 persone, puha blev hel stresset for der skulle laves røæg, steges pølser, steges bacon, skæres 3 slags frugt, laves kaffe og laves oste fad, på under en time... kom helt til at svede..... Nå så da Mikael endlig kommer 10min inden resten af gæsterne kommer går han i bad, der var jeg lige på punktet, men heldigvis hjalp min bror og hans kærste mig med at blive færdig for pigerne skulle jo også i det fine tøj. Men vi fik da alle mad og den smagte godt.

Søndag var det så samme menu men bare for vennerne vi var 20 personer i alt 12 voksene og 8 børn, puha både manden og jeg var færdige allerde da vækuret ringde for vi havde jo været i gang dage før fra kl 5.30 til kl 00.30, så kl 6, ville vi bare gerne aflyse det hele og sove, men men men man gør jo alt for sine børn. Så vi fik lavet noget lækket mad, og alle var glade og tilpasse, de sidste gæster gik her kl 17, pigerne fik havregrød til aftensmad for de var bare for trætte til noget som helst, kl 18.10 sove de sødt og gør det endnu...

Så nu sider jeg her og slapper af, men hold da op en masse gaver de fik, hvor skal man gøre af det??? Ja jeg har næsten lige lagt 3 store bæreposser væk med legetøj og nu har de fået så meget igen, plus tøj og sko og så lidt penge til deres opsparning, bøger,gå-vogne,og et telt med 250boldte i...

Nå men jeg lægger lige lidt billeder inde fra begge dage...

Godt der er et helt år endnu inden det går løs igen

sikke en omgang..... jeg forstår sgu godt i er bustede!

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Åh Fiesen, hvor ser det bare hyggeligt ud.

Og virkelig  for alt det du gør for dine gæster.

Ih det billede af Laura med tigerdyret, det er bare så cute

-Btw, har du set den tråd jeg har skrevet om den 4 april?

Knus til jer 4.

Hej Trine..

Tak, ja jeg er en af dem der ikke kan få gæster uden bestiket er pudset og alt står og er lavet perfekt... den kan godt være lidt træls i længden, mest for Mikael for jeg sætter ham i arbejde, når han alser ikke lige skal i bad. Heldigvis lavde han en masse om søndagen.

Jo det er skam Laura der er på billedet, ja hun havde lige pakket den ud så fik grislig elleres en ordnlig krammer, og hun har ham bare med over alt og sover med den om natten, Amalie fik en elefandt som hun også bare er forelsket i....

Jeg har godt læst tråden... men trode bare det var dem der var fre aalborg, vi vil da meget gerne med og har tjekket datoen vi kan godt og så har Miakel givet god for det, så skriv os endlig på listen..

Knus

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Aaajj, hvor ser I bare ud til at have hygget Jer.
Skønne festlige billeder, og de mest fantastiske fødselarer-piger 

Jeg kan godt forstå, at I er godt slidte og trætte allesammen nu, obenpå sådan en weekend.

Dejligt med alle de fine gaver pigerne fik   ...men ja, det kræver plads!

Håber I nød det   ...men det lyder, og ser det, bestemt ud til 

Vi havde bare to super dejlige dage.... vi er bare færdige alle 4 også i dag.... pigerne sov allerede kl 17.50 i går til nat og sov helt til kl 06.00 her til morgen og her til aften sov de allerede kl 18.05, det tager dem nok hele ugen før de er oven på....men det var det hele vær, de var bare så glade og lege med alle børnene.

jeg tror jeg har over 400 billeder, så i fik bare et lille udpluk.... Og ja der skal plads til at det lege tøj!!!

Knus

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Tak, Det sidste billede blev taget søndag eftermiddag da alle var gået, syndes vi alle tre ser meget trætte ud....

Ja nogle gange kan mænd ikke lige have den rette tids fornemlse som os kvinder... Han var heldigvis god til at hjælpe til søndag.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.