Puha vi har nu holdt fødselsdag for pigerne, både lørdag og søndag! Det var bare hårdt her til lille mor, men endnu hårde til pigerne, det har vi lovet dem vi ikke går næste år. Lørdag kom familien til brunch kl 10, pigerne stod allede op kl 5.30, og festede bare lige til kl 8.30, så jeg kunne først starte der med at lave noget da de bare skreg hvis jeg ville lave andet end være sammen med dem. Mikael var ude os skolve sne, vi fik simpelhed så meget fredag eftermiddag, aften... nå men mens han henter min familie, da de kommer med toget.. skal jeg lave brunchen til 12 persone, puha blev hel stresset for der skulle laves røæg, steges pølser, steges bacon, skæres 3 slags frugt, laves kaffe og laves oste fad, på under en time... kom helt til at svede..... Nå så da Mikael endlig kommer 10min inden resten af gæsterne kommer går han i bad, der var jeg lige på
punktet, men heldigvis hjalp min bror og hans kærste mig med at blive færdig for pigerne skulle jo også i det fine tøj. Men vi fik da alle mad og den smagte godt.
Søndag var det så samme menu men bare for vennerne vi var 20 personer i alt 12 voksene og 8 børn, puha både manden og jeg var færdige allerde da vækuret ringde for vi havde jo været i gang dage før fra kl 5.30 til kl 00.30, så kl 6, ville vi bare gerne aflyse det hele og sove, men men men man gør jo alt for sine børn. Så vi fik lavet noget lækket mad, og alle var glade og tilpasse, de sidste gæster gik her kl 17, pigerne fik havregrød til aftensmad for de var bare for trætte til noget som helst, kl 18.10 sove de sødt og gør det endnu...
Så nu sider jeg her og slapper af, men hold da op en masse gaver de fik, hvor skal man gøre af det??? Ja jeg har næsten lige lagt 3 store bæreposser væk med legetøj og nu har de fået så meget igen, plus tøj og sko og så lidt penge til deres opsparning, bøger,gå-vogne,og et telt med 250boldte i...
Nå men jeg lægger lige lidt billeder inde fra begge dage...
Godt der er et helt år endnu inden det går løs igen