Kan man mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

VNB

dorthemus skriver:

Tak Jeg blev insemineret med donorsæd og venter en lille pige til maj

Håber at du snart kan teste positivt også

Knus Dorthe

Ej hvor SKØNT med et bette sommerbarn - endnu engang STORT tillykke!  og vil også lige sige at det er super flot at du vælger at få et alene, stor respekt for det!

og 1000 tak - vi hepper også rigtig meget på en positiv test inden alt for længe!  næste gang må være lykkens gang for os!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

dorthemus

VNB skriver:

Ej hvor SKØNT med et bette sommerbarn - endnu engang STORT tillykke!  og vil også lige sige at det er super flot at du vælger at få et alene, stor respekt for det!

og 1000 tak - vi hepper også rigtig meget på en positiv test inden alt for længe!  næste gang må være lykkens gang for os!

knus

Tak igen  Glæder mig også bare så meget!!! Jeg glæder mig til at høre godt nyt fra jer når I starter op igen

Anmeld

15. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Det er jo det... Jeg holder mig i skindet og venter til onsdag morgen på Skejby... Lige pt. er jeg så nervøs at jeg har kvalme! Det er frygteligt! :-(

puha hvor kan jeg bare godt huske følelsen... mærk efter i dig selv om du vil tage en test nu... hvis den viser positiv er det jo bare lækkert  men ville bare være ærlig omkring hvordan jeg havde det efter jeg tog dem.... og sådan en følelse ønsker jeg ikke for nogen andre.

Sender et stort trøste kram! det skal NOK gå

Anmeld

15. marts 2010

*A*

VNB skriver:

puha hvor kan jeg bare godt huske følelsen... mærk efter i dig selv om du vil tage en test nu... hvis den viser positiv er det jo bare lækkert  men ville bare være ærlig omkring hvordan jeg havde det efter jeg tog dem.... og sådan en følelse ønsker jeg ikke for nogen andre.

Sender et stort trøste kram! det skal NOK gå

Det var fedt at du var ærlig og skrev om hvordan du havde det.

Jeg har ferie i denne uge, og skal spise frokost med en veninde i morgen, så kan jeg da i det mindste tænke på noget andet så længe... Men natten til onsdag får jeg nok ikke meget søvn

Anmeld

11. april 2010

thessemarie

*A* skriver:

"blev ramt af en borger" - hvad betyder det?

Er du så gravid nu?

Arbejder på et plejehjem.. Og der var en ældre borger der mistede balancen og væltede og tog mig "med i købet".. Så der tabte jeg..

Ja, jeg er gravid nu.. Med termin 9/6..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.