Kan man mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.935 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

*A*

Jeg ved ikke om emnet har været vendt en million gange herinde, men jeg tager chancen og opretter mit spørgsmål...

Jeg har fået lagt to æg op i onsdags og skal have taget en blodprøve d. 17. marts.  Mit spørgsmål er så om man på nogen måde kan mærke om man er gravid? Jeg mærker ingen forskel fra før jeg fik lagt æggen op udover træthed, men det er muligvis en bivirkning fra den Crinone som heg tager hver dag (det står i hvert fald som en mulig bivirkning i indlægssedlen)

Jeg håber ikke at mit spørgsmål er alt for dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

dorthemus

Jeg vil gerne svare dig  Da jeg blev insemineret havde jeg rigtig ondt i dagene efter og jeg kan huske, at jeg tænkte: "dén er sgu´ hjemme". Jeg turde dog ikke sige det højt.

Når det er sagt, så er der jo ikke to graviditeter der er ens...så selvom du ikke mærker noget betyder det ikke nødvendigvis noget negativt.

Jeg  på, at den er der

Anmeld

7. marts 2010

*A*

Dagen efter ægoplægningen havde jeg nærmest menstruationsagtige smerter og var sikker på at det var et dårligt tegn  Jeg håber virkelig bare at et af æggene har sat sig fast - dog vil jeg gerne have tvillinger.

Anmeld

15. marts 2010

*A*

Hej,

Er der nogle af jer andre som har haft menstruationsagtige smerter De er rigtig kraftige lige nu.

-Anja-

Anmeld

15. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Hej,

Er der nogle af jer andre som har haft menstruationsagtige smerter De er rigtig kraftige lige nu.

-Anja-

Tør næsten ikke skrive det.... men det havde jeg godt nok... det føltes fuldstændig som mens smerter, men jeg ringede til klinikken og de sagde at det også sagtens kunne være tegn på at ægget/æggene havde sat sig fast for det kunne godt føles på samme måde... det var det jo så desværre bare ikke lige i vores tilfælde...

Så måske er den der  håber jeg godt nok for jer! Har hørt mange steder at næsten ALLE har svært ved at mærke forskel på de to slags smerter.... tror på at mindst 1 nok skal have sat sig fast hos dig!  glæder mig til at høre svaret!

Anmeld

15. marts 2010

*A*

VNB: Uhhh.... det håber jeg godtnok også!

Flere af mine veninder har spurgt om jeg ikke selv har taget en graviditetstest. Jeg har selv tænkt på det, men jeg "tør" bare ikke!

Hvornår skal i igang igen?

-Anja-

Anmeld

15. marts 2010

dorthemus

*A* skriver:

Hej,

-Anja-

Ca. en uge efter insemination implantationen hvis ægget altså sætter sig fast og det kan godt give mens. agtig ømhed og evt. blødning

Anmeld

15. marts 2010

*A*

dorthemus skriver:

Ca. en uge efter insemination implantationen hvis ægget altså sætter sig fast og det kan godt give mens. agtig ømhed og evt. blødning

Hej Dorthe,

Jeg har ikke blødt (endnu) men jeg frygter at jeg bløder hver gang jeg går på toilettet. Jeg skal have taget blodprøven på onsdag og jeg er lige ved at gå op i limningen nu... Arghh...

Det kunne bare være SÅ godt hvis bare et af de to æg har sat sig fast. Det skal siges at det ville gøre mig dobbelt så glad hvis begge æggene har sat sig fast.

Udover de mens.agtige smerter har jeg ikke andre "bivirkninger" eller hvad man skal kalde det

Anmeld

15. marts 2010

dorthemus

*A* skriver:

Hej Dorthe,

Jeg har ikke blødt (endnu) men jeg frygter at jeg bløder hver gang jeg går på toilettet. Jeg skal have taget blodprøven på onsdag og jeg er lige ved at gå op i limningen nu... Arghh...

Det kunne bare være SÅ godt hvis bare et af de to æg har sat sig fast. Det skal siges at det ville gøre mig dobbelt så glad hvis begge æggene har sat sig fast.

Udover de mens.agtige smerter har jeg ikke andre "bivirkninger" eller hvad man skal kalde det

Altså jeg blødte slet ikke - har faktisk slet ikke blødt i min graviditet.

Jeg synes det lyder lovende

Anmeld

15. marts 2010

*A*

dorthemus skriver:

Altså jeg blødte slet ikke - har faktisk slet ikke blødt i min graviditet.

Jeg synes det lyder lovende

Ja, jeg håber at det er et godt tegn. Jeg synes at jeg får flere og flere nerver på, jo nærmere vi kommer onsdag morgen :-( Jeg havde det meget bedre for en uge siden...

Arghh... Jeg må prøve at bevare fatningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.