MyBaby skriver:
Du skal helt sikkert ikke føle, at du på nogen måde er forkert eller ikke burde føle, som du gør. Jeg har også haft det på den måde flere gange.
Jeg elsker at være gravid - at mærke liv, at stråle på den helt specielle måde, at få al opmærksomheden
osv.
Men jeg har også mange dage, hvor alt bare er lidt uoverskueligt. Jeg er nu i 37. uge og kan jo se en ende på det. Men jeg vil også sige, at det var især da jeg være ligeså langt som dig, at alt blev lidt træls! Maven bliver større og tungere og stadig er man ikke højgravid, så man foretager sig ofte alt for meget og bliver for udmattet! Og babyen vokser og sætter sig godt tilrette oppe i ribbenene og man kan næsten ikke trække vejret eller spise for den sags skyld!
Men bare rolig. Det bliver bedre. Efterhånden kommer du tættere og tættere på termin og så vil det fylde meget. Og du accepterer, at du bare ikke KAN det, du plejer at kunne og slapper mere af. Og så bliver det dejligt, når babyen synker ned og du igen kan trække vejret og spise!
Men bare husk at det er helt okay at være en smule pyldret! Det må man godt og man har al mulig ret til at blive nusset og opvartet lidt uden nogen særlig grund... 
Kram Nina - som har lagt sig på sofaen, hvor jeg sikkert bliver liggende resten af dagen 
Virkelig tak for din besked, den hjalp 
Jeg ved også godt at det hele nok skal blive godt igen - jeg har bare en af de dage, hvor jeg vil have lov at være pyldret. Jeg er ikke sådan normalt, men som du forklarer det, så er det bare som om man lige får nok, og ønsker tiden skal gå hurtiger.
Det er nok også fordi denne weekend har føles lang med smerter, og min stakkels mand, intet har kunne stille op
Men du har ret, for nogle dage nyder jeg også bare min graviditet, og alt det babysnak der følger med
Tak igen og hvor er det skønt for dig, at du snart skal se din guldklump.
Kram fra Maya