Cris skriver:
Nej, jeg har ikke haft det sådan. Jeg har bare ligget ned så meget jeg kunne og jeg har faktisk svømmet så meget, næsten hver dag. Jeg elskede at være gravid og hver dag mærkede jeg, om der var noget nyt. Jeg synes, at det er fantastisk at kunne opleve det og man skal akceptere, at sådan er det bare nogle gange og være taknemelig, at vi er raske og at vores krop kan så meget! Og så er det hurtigt overstået. Nej, jeg elskede at være gravid og har aldrig rigtigt brokkede mig. Jeg har kun sagt, da jeg var ekstra træt og folk har haft meget forståelse for det. Og så var jeg bare mere langsomt end normal.
Selvfølgelig elsker jeg mit barn i maven, det har nemlig akkurat intet med det at gøre. Jeg glæder mig så meget til han kommer og synes selvfølgelig det er det hel værd, men derfor synes jeg stadig det er hårdt nogle dage...
Jeg synes det er dejligt at du har det skønt hver dag, men jeg har bare nået et punkt nu, hvor jeg er pyldret, fordi jeg har fået enormt mange smerter og fordi han er enormt tung. Men det betyder ikke at jeg på noget tidspunkt ville vælge om.
Anmeld