Ehm det der med tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Skouboe

Jeg er for længst blevet kureret for at købe til til Freja til senere brug.

Hun er 13 måneder og godt på vej ind i str. 92 (mere end ½ delen af hendes 86 er allerede pakket væk, og vinterjakken er 92)...

Hun vokser som ukrudt og har gjort det hele livet, så jeg venter med at købe til hende indtil hun skal bruge det - det kan godt være at udvalget er mindre, men jeg har haft SÅ meget tøj, som hun stort set aldrig er kommet i fordi vi er gået galt af størrelse/årstid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jeg er for længst blevet kureret for at købe til til Freja til senere brug.

Hun er 13 måneder og godt på vej ind i str. 92 (mere end ½ delen af hendes 86 er allerede pakket væk, og vinterjakken er 92)...

Hun vokser som ukrudt og har gjort det hele livet, så jeg venter med at købe til hende indtil hun skal bruge det - det kan godt være at udvalget er mindre, men jeg har haft SÅ meget tøj, som hun stort set aldrig er kommet i fordi vi er gået galt af størrelse/årstid...

Lige præcis, Malucca har dælme også meget tøj, som hun ALDRIG har haft på, fordi det pludseligt er for lille....

-Tror også bare jeg venter.... Så kan det også være, der dukker noget op på evt. TS... (Når folk får det fundet frem fra gemmerne;)

Anmeld

7. marts 2010

iln

Her har vi købt Silas forårsjakke. Dette grunder i to ting. Vi skal til Grand Canaria om 10 dage og der skal han jo kun bruge en let jakke + vi valgte ikke at købe en flyverdragt i vinters, hvilket har betyder, at da vi endelig stod og skulle bruge en, ja... så var de ikke til at opfange i Silas´ str. Så desværre ingen ture i skoven i bæreselen i år. Samme fejl vil jeg ikke gøre med forårsjakken.

Silas er lige nu lidt i stilstand med groningen og jeg prøvede simpelthen jakken på ham inde i butikken. Det er en str. 74 og kan se at den kan han passe i mange mdr. endnu.

Anmeld

8. marts 2010

lion

Ja det med tøj kan være meget svært.

Jeg har købt en omgang sommer tøj til Cassandra i str. 92, da hun i overdele bruger 86 og i bukser kun bruger 80, da hun har korte ben. Det er meget kjoler vi har købt, som også kan bruges nu med bukser under. Jeg har købt Capri bukser i str. 92 og det er som lange bukser lige nu, så kan hun jo bruge dem et stykke tid.

Jeg har købt en forårsjakke, vi bestilte d. i str. 92 men måtte bytte den til 98 da hun ikk ville kunne være i den til forår/sommer i 92.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.