Vores børne-tøjsekspert Rikke må vide det
Hihi sidder lige og tænker så det knager :p Er desværre ikke direkte oplært i det der med hvornår man tager dem ud af flyverdragten for det er også noget jeg lige går og funderer over ;)
Men tænk på hvornår du selv begynder at overveje at hoppe i en forårsjakke og så liiiige vente lidt længere med den bette for de sidder jo ofte stille i klapvognen el lign når de er ude hvor vi andre trasker afsted og derved får varmen hurtigere. Evt kan du i starten putte en god trøje indenunder jakken. Lag på lag er altid godt.
Ang. størrelse så er det svært at sige for det er bare forskelligt hvor hurtigt de små vokser. Selv har jeg erfarret at en str i flyverdragt har været for lidt til Niklas Emil. Han startede ud med en str 80 som var rigeligt stor til ham, men nu har jeg puttet ham i str 92 som jeg faktisk havde købt ind minded på næste vinter, hmmm :s
Mht til forårsjakke så er det netop nu at udvalget er størst og nu man skal kigge efter dem hvis man vil nå at købe før de bedste er solgt, men på den anden side er folk nok lidt langsomme om det i år pga det ekstra hårde vintervejr. Men mit råd er at du tar lille pigen med ud og prøver den jakke ud udser dig og simpelthen vurderer udfra den str hun prøver. Det er jo svært at sige hvor længe hun kommer til at bruge den..... Får vi mon en laaaang varm sommer (jaaaah be om) eller blir det en lumsk kold dansk sommer....
Hmm ved ikke om noget af det jeg skrev gav mening ????
Anmeld