Er lidt i dilemma med mig selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Winnie

sbs78 skriver:

Min store datte faldt over i sfo'en i torsdags og brækket sin albue. Hun skulle desværre indlægges og opereres.

Nu er jeg lidt i dilemma med mig selv om jeg skal ringe til hendes klasselærer, og forklarer hende. Hvad Laura må og ikke må??? For hun skal jo have hjælp til rigtig meget, og jeg ved jo ikke om skolen vil hjælpe hende.

Hvad synes i??

Min store søn brækkede armen rigtig slemt i 1.kl og blev opereret og fik metal i. Vi fik af vide at det var meget vigtigt at han holde armen 100 % i ro i den første tid, så vi holde ham hjemme de første 14 dage. Vi skrev i kontakt bogen derefter, hvad han måtte osv. Hvis det var nu ville jeg nok ringe....

God bedring med hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Jeg vil bare gerne forklare hende stille og roligt. Synes det er lidt stresset om morgenen der over.

Ja det går bedre med hende, men hun skal stadig have hjælp til meget.

Synes måske bare ikke man kan være bekendt at ringe og forstyrre hende privat... Jeg kan godt følge Jimmi... Mine patienter skulle heller ikke ringe til mig privat...

Kan hun ikke fanges om morgenen hvis I går derover i god tid? Eller hold hende hjemme mandag og gå sammen derover i middags pausen og forklar hende situationen??

Anmeld

7. marts 2010

sbs78

Vi har valgt ikke at ringe i dag. For vi holder hende hjemme i morgen.

Jo vi kunne godt fange klasselæreren om morgenen, men hun møder desværre bare først ind, lige for det ringer ind, så der ville ikke være meget tid.

Men jeg kan bare ikke se hvordan det skulle være uhøfligt, at ringe hjem privat til læreren. Når læreren selv har skrevet sit tlf nr i kontaktbogen, så det er jo ikke noget med at jeg bare finder det på nettet!!!!

Anmeld

7. marts 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Vi har valgt ikke at ringe i dag. For vi holder hende hjemme i morgen.

Jo vi kunne godt fange klasselæreren om morgenen, men hun møder desværre bare først ind, lige for det ringer ind, så der ville ikke være meget tid.

Men jeg kan bare ikke se hvordan det skulle være uhøfligt, at ringe hjem privat til læreren. Når læreren selv har skrevet sit tlf nr i kontaktbogen, så det er jo ikke noget med at jeg bare finder det på nettet!!!!

Nej så er det selvfølgelig også noget helt andet.
Hvis hun selv har givet jer hendes nummer så må det jo være fordi det er okay at bruge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.