Er lidt i dilemma med mig selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

sbs78

Min store datte faldt over i sfo'en i torsdags og brækket sin albue. Hun skulle desværre indlægges og opereres.

Nu er jeg lidt i dilemma med mig selv om jeg skal ringe til hendes klasselærer, og forklarer hende. Hvad Laura må og ikke må??? For hun skal jo have hjælp til rigtig meget, og jeg ved jo ikke om skolen vil hjælpe hende.

Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Min store datte faldt over i sfo'en i torsdags og brækket sin albue. Hun skulle desværre indlægges og opereres.

Nu er jeg lidt i dilemma med mig selv om jeg skal ringe til hendes klasselærer, og forklarer hende. Hvad Laura må og ikke må??? For hun skal jo have hjælp til rigtig meget, og jeg ved jo ikke om skolen vil hjælpe hende.

Hvad synes i??

Hej søde Sidsel!

Det ville jeg gøre... Eller prøve at fange hende når du afleverer Laura i skole.
Går det ellers godt nok med det lille pus?

Anmeld

7. marts 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Hej søde Sidsel!

Det ville jeg gøre... Eller prøve at fange hende når du afleverer Laura i skole.
Går det ellers godt nok med det lille pus?

Jeg vil bare gerne forklare hende stille og roligt. Synes det er lidt stresset om morgenen der over.

Ja det går bedre med hende, men hun skal stadig have hjælp til meget.

Anmeld

7. marts 2010

wamse

sbs78 skriver:

Hvad synes i??

Jeg ville helt klart ringe, for ja det kan godt nok være lidt hektisk i de morgen situationer sådanne steder.

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

7. marts 2010

sbs78

wamse skriver:

Jeg ville helt klart ringe, for ja det kan godt nok være lidt hektisk i de morgen situationer sådanne steder.

Rigtig god bedring med hende

Ja netop. Men min mand synes det er meget ubehøvlet at ringe hjem privat til hende. Han synes at det er det samme som hvis hans bank kunder ringer hjem til ham.

Anmeld

7. marts 2010

wamse

sbs78 skriver:

Ja netop. Men min mand synes det er meget ubehøvlet at ringe hjem privat til hende. Han synes at det er det samme som hvis hans bank kunder ringer hjem til ham.

Jeg har haft ringet til dem privat, hvis der fx var sket noget mellem børnene som jeg syntes de burde vide. De lærere jeg efterhånden har haft kontakt med i min søns skoleliv, har alle sagt at man kunne ringe til dem. De ringer også til mig, hvis der er noget.

Anmeld

7. marts 2010

eirene

Ellers kan du jo skrive en mail? Så forstyrrer du jo kun i det omfang hvor hun selv vil forstyrres.

Men jeg tror i sådan en situation er læreren vel kun glad for at snakke med dig om det...

Anmeld

7. marts 2010

Kristina V

Hej søde,

Jeg havde nok ikk ringet hjem til hende, men det er fordi jeg selv vil blive lidt irriteret over at folk skulle ringe hertil. Men altså har hun selv afleveret sit privat nummer til jer, for  at i kan bruge det til sådanne ting, så havde jeg nok.. 

Men kan man ikke fange dem om morgenen på et lærerværelse eller noget?

Anmeld

7. marts 2010

Klumpe-dumpe

Hejsa,

Jeg ville også ringe hjem til hende, altså det er jo ikke en lille bagatel, det drejer sig om.

-Rigtig god bedring til din pige.

Vh. Trine.

Ps. synes altså ikke din mand helt kan samligne de to ting... Her drejer det jo sig om et lille barn og IKKE penge.

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

Jeg vil give din mand ret....jeg ville ikke ringe når det ikke er andet...det skal kun være i nødstilfælde og det synes jeg bestemt ikke det der er..

Send en mail til hende over intra(og skriv dit nummer, så kan hun ringe hvis hun synes) eller fang hende når du afleverer og så kan du evt skrive hvad du vil sige, så du føler alt kommer med og læreren stille og roligt kan læse sedlen.

Men nej, ikke ringe og forstyrre privat i weekenden.

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.